annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Limburg

Topic gestart op: 21-05-20 21h27

Antwoorden: 10 antwoorden

Smaesen
Aspirant verkenner

TV Limburg

Wij hebben sinds vorig jaar Love van Orange en hebben nooit TV Limburg kunnen ontvangen.. De zender staat wel tussen de lijst maar er wordt geen connectie gemaakt.. 

 

Valt dit op te lossen?

Alvast bedankt.. 

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Smaesen  zelf woon ik ook in Limburg en heb eens gezocht. Nu blijkt dat Tv Limburg wel degelijk in het zender aanbod zit. Moest je die zender nooit gehad hebben kan je drie dingen doen. 

Kijk of je op de juiste zendernummer kijkt , misschien is deze verplaatst. 

Probeer eventueel eens alle zenders opnieuw te zoeken. Dat kan je doen in je menu van de decoder. 

Bel de klantendienst en vraag waar het probleem kan zitten. Misschien staat er bij Orange in het systeem niet eens in dat je in Limburg woont of ze hebben een verkeerde regio geactiveerd. Elke activering gebeurd op regio en op die manier krijg je je zenders te zien. 

Maar het is wel straf dat je zelf daar pas een jaar later achterkomt. Niks misnoegd mee bedoeld maar het valt mij gewoon op. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Smaesen
Aspirant verkenner

We zijn van Molenstede.. Maar hier zouden we hem ook moeten hebben. We weten al vanaf het begin dat we de zender niet ontvangen.. Heb nooit echt naar een oplossing gezocht.. Ik kan er naartoe zappen maar ik krijg geen verbinding.. 

Ik zal klantenservice maar eens contacteren. 

Alvast bedankt 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Smaesen  ja gewoon eens bellen misschien is je zender activering in een andere zone geactiveerd. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Smaesen 

Molenstede, dat is volgens mij toch wel Vlaams Brabant. Ofschoon het dicht bij de grens is, het is buiten Limburg ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen