annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV decoder

Topic gestart op: 11-05-22 15h02

Antwoorden: 3 antwoorden

jpc6000
Aspirant verkenner

TV decoder

Ik ben 30 jaar klant bij telenet. Doordat ik even afgesloten was en opnieuw aansluiting wou kon dit niet meer. Een onterechte factuur van 10 jaar geleden kon dat niet meer, ik had opgezegd maar dat moest aangetekend gebeuren. . Wat denken de aandeelhouders daarvan, dat zou ik eens willen weten. Op die tien jaar heb ik verschillende keren gestopt en opnieuw aangesloten, andere abonnementen alles kon tot begin dit jaar. Klachten indienen niets heeft geholpen. Hoe stom kan men zijn? 

Ik ben dan bij proximus terecht gekomen, de problemen met tv box zijn enorm. De duurste provider met het slechtste decoder programma, vermoed ik. Werken nog steeds in 720P telenet 1080P. 

Nu met hun factuur, schoot het in mijn verkeerde keelgat. En dus ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe provider. Scarlet werkt ook met hun ouderwetse telefoonkabel. En dus kom ik bij orange die de kabel gebruikt van telenet.

Toe ik info las over de decoder ben ik helaas niet optimistisch. Ik denk niet dat dit even goed of beter is dan de telenet decoder? De cloud dat zegt mij al niet veel, heb liever een harddisk in de decoder. Helaas is er nergens info te vinden over de mogelijkheden van deze decoder. Men blijft zeer summier dat voorspeld weinig goeds.

Kan ik de decoder ergens testen? Ook maar 20 zenders? welke zenders, als ik er op klikte kreeg ik dezelfde lijst van 70 zenders. 

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
jpc6000
Aspirant verkenner

ook even de prijs bekeken, zit aan dezelfde prijs 85 euro dan proximus met maar 1.5GB ipv 5GB mobiel; zo goedkoop is orange helemaal niet. Heb klacht ingedient via ombudsdienst bij telenet, hopelijk willen ze de onterechte factuur schrappen en kan ik terug naar telenet

 

0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @jpc6000

Internet, TV + mobiel abonnement met 10 GB kost € 72/maand zonder promoties: https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel/nieuwe-klant?INTERNET=LT&TV=TV&OPT...

Groetjes,

Mustafa

Gregory
Wijze
Wijze

Denk niet dat je decoder kunt testen @jpc6000 Alleen afgaan op hetgeen je hier leest

En ten andere - er worden geen oude decoders meer geinstalleerd voor nieuwe klanten - enkel de nieuwe waar de opname in the Cloud is

Raar van Telenet - heb in 2019 telefonisch opgezegd  Telenet-abonnement opzeggen?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen