Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-21 14h09
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik kreeg een PM van @Kattestet . Deze vraag hoort dus hier thuis en niet in een PM aan mij persoonlijk.
Wie kan helpen, gelieve te antwoorden aan @Kattestet en dus niet aan mij. Natuurlijk wel gewoon in deze thread.
Ik heb een iPhone 11 Pro en geen problemen met deze app! Inderdaad misschien eens alles van de app verwijderen, opstarten en herinstalleren. Veel geluk!
Hier nochtans geen problemen
@Kattestet goedenavond.
Ik heb géén benul met IPhone.
Dan zal je even moeten wachten op iemand anders.
Hoi hier hetzelfde probleem maar met android werkte perfect op mijn moto g8 heb nu een moto 5g plus en krijg fout melding reeds opnieuw geinstalleerd en gekoppeld