Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-06-21 12h38
Antwoorden: 3 antwoorden
Het is me al meer dan eens overkomen dat ik bij een programma "serie opnemen" kies, maar dat bv. na aflevering twee, aflevering drie plots niet opgenomen werd.
Dat heb ik vorige week vrijdag laat nog gehad met "Detective HIP". Ik had vanaf de eerste aflevering de hele serie geprogrammeerd via de tv-gids. Vorige vrijdag zet ik toevallig de tv aan, de aflevering is aan het spelen, maar ze wordt niet opgenomen. Bij "geplande opnames" zat de serie er gewoon niet meer tussen.
Ik heb dus opnieuw de serie moeten programmeren vanaf de eerstkomende aflevering.
Is er nog iemand die dit voorgehad heeft? Zou toch niet mogen, dat het opnemen van series zo weinig betrouwbaar is?
Ik heb vaak hetzelfde probleem.
Plots worden serieopnames niet langer opgenomen hoewel dit niet werd geannuleerd. Dit is wel vervelend.
Jorinde dat probleem heb ik ook dikwijls!
Je zou eens kunnen proberen om je decoder eens te resetten. Daarbij geef ik wel mee dat je dan je opnames kwijt bent en ben natuurlijk niet zeker of dit je probleem oplost. Het kan een fout zijn in de programmatie waardoor het verkeerd gaat , maar dat is iets wat ik een kleine kans geef aangezien je het programma wel ziet. Kan ook de harde schijf zijn waar er iets mis mee gaat of gewoon technisch bij Orange zelf.
Je kan ook eens contact zoeken met de klantendienst door te bellen de 5000 of via Messenger een bericht sturen , je hebt wel een Facebook account nodig anders lukt het niet. Dan vragen of ze er achterliggend naar kunnen kijken wat er mis gaat.