Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-06-22 15h05
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je de tv ooit hebt gehad had je kunnen kijken via de Orange tv app dat is de app voor gebruik te maken van online tv.
In de My Orange app zou je kunnen kijken bij je producten of het erbij staat moest dat niet zo zijn kan je inloggen op de klantenzone via de website. Daarin zie je al je producten staan en dan zou tv er niet bij moeten staan.
Als je opzegt of op gezegd hebt dan vergeet niet je decoder binnen te brengen want anders ga je daar nog een boete over betalen. Binnen brengen bij de B-post en laten opsturen is kosteloos maar wel je ontvangstbewijs goed bij houden.
Ter aanvulling van opsturen van de decoder
VOU_2201001_return_instructions_cable_B2C_NL.indd (netdna-ssl.com)
Hier je bewijs van terugsturen doorsturen
Bewijs van teruggave van je internet- en tv-apparatuur | Orange België
Hallo,
Ik wou nog iets vragen in dit verband. Ik heb mijn decoder en afstandsbediening en snoer opgestuurd via Bpost, heb het bewijs goed bijgehouden enz. Het is onderweg.
Maar ik zag in mijn orange TV app dat je daar nog steeds tv kan kijken. Hoe kan dit?
En als ik inlog in de klantenzone, staat daar nog steeds TV tussen. Hoe kan dat?
WANT Ik heb bevestiging gekregen vorige week dat al het nodige is gedaan om het stop te zetten.
Ik hoop ook geen problemen te ondervinden met terugsturen decoder. Alles netjes gedaan en bewijs ook enz, en wil echt geen € 200 voorschieten of betalen door problemen van administratie bij hen.
Alvast bedankt voor antwoord.
Zorg dat je het bewijs doorstuurt, @Leentje1973
Meer kan je niet doen
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Hallo, dankjewel.
Op voorhand het bewijs al doorsturen bedoel je toch he?
Ja heb dat gedaan. Het pakket is nog wel onderweg.
Groetjes