annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Testing Decoder 3

Topic gestart op: 10-06-22 10h12

Antwoorden: 5 antwoorden

bulrog
Wijze
Wijze

Testing Decoder 3

Hello,

Deze morgen heb ik de nieuwe Orange Decoder ontvangen. Eerste indruk? Deze is echt klein en neemt veel minder plaats in.


De installatie gaat heel vlot. Het volstaat van de vorige decoder te ontkoppelen en de nieuwe aan te sluiten. Voor alle zekerheid gebruik je best de meegeleverde kabels i.p.v. de oude. Vergeet ook niet van de batterijen in de afstandsbediening te steken.


Eens dit achter de rug is steek je de TV aan alsook de nieuwe decoder en volg je de instructies. Gewoon lezen wat er op het scherm komt. Er zal indien nodig een update van de decoder software gebeuren. Als je de Play Store van Google wil gebruiken moet je je Google Account instellen. Dan kan je genieten van je nieuw speelgoed.


De Orange toets op de decoder komt overeen met het huisje (Home) van de meeste apparaten. Vandaar uit kun je kun je een applicatie kiezen, de tv-gids bezien, opnames beheren, instellingen veranderen, enz.


Wat ik heel goed vind is de Auvio in de tv-gids. Daar kun je de programma’s consulteren en achteruit spoelen in een programma, zelfs als je het begin ervan gemist hebt. Het achteruit spoelen werkt enkel voor de RTBF voor zover ik kon zien.


Bijkomende uitleg over het gebruik van de decoder vind je op de Orange website
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...
https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/love-internet-home-internet/hoe-internetprobl...


Ik test nog wat verder en kom zeker terug met meer Tips & Tricks

Tot dan

Met de medewerking van @Gregory  voor de vertaling

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Hallo

Heb ook een nieuwe decoder en die heeft zopas een nieuwe automatische update gehad

Maar het euvel dat je bepaalde opnames niet kan afspelen, tenzij je geen ondertiteling gebruikt, is NIET verholpen

Jammer

Groetjes 

Frank

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @FVBIzegem,

Totem wordt verdrietig om dit te lezen :s

Heb je met de technische dienst al kunnen spreken om dit allemaal in orde te brengen?

Je kan hen contacteren via chat (op de website) of via onze sociale netwerken.

Ik vermoed dat je alvast de basic checks hebt uitgevoerd : Je decoder heropstarten, stekker uit/in, een hard reset uitvoeren enz.

Totem's groetjes,

Totem

 

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Hallo Totem

Ik had inderdaad reeds de TD opgebeld en van hen de onderrichtingen gekregen hoe ik de ondertiteling moest afzetten

Volgens hen zou dit bij een volgende update verholpen zijn, helaas is dit niet het geval

Heb na de update bij de opname van thuis de ondertiteling aangezet en het afspelen stopte onmiddellijk 

Mag ik u vriendelijk vragen om dit eens bij u te testen alvorens ik opnieuw de TD opbellen

Vriendelijke groeten 

Frank (**bleep**3)

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @FVBIzegem,

Ok wat raar, Totem geeft het door aan de strategische geesten. Zeker als het verholpen moest worden na een update.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen