annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv abonnement opzeggen

Topic gestart op: 09-02-23 19h26

Antwoorden: 6 antwoorden

Jos55
Aspirant verkenner

Tv abonnement opzeggen

Beste,

Ik wil mijn TV abonnement opzeggen maar via 5000 is dat zeer zenuwslopend. Op de site zelf kun je je TV abonnement niet opzeggen maar wel allerlei andere producten bijvoegen. Site moet duidelijk worden aan gepast. Hoe kan ik mijn tv abonnement nu op een makkelijke wijze annuleren?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
thovenaar
Gewaardeerd verkenner

Idem hier, opzeggen van TV Lite via klantenzone gaat niet wegens niet kunnen inloggen in klantenzone (apart verhaal, niemand krijgt het opgelost). Dan maar telefonisch... waar ze zeggen dat ze het niet kunnen deactiveren omdat het nog niet actief is bij hen! 

Resultaat: factuur moet betaald worden maar deactiveren lukt niet. Hopeloos.

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Beste Jos,

Je moet inderdaad EERST jouw abonnement opzeggen hetzij telefonisch(5000) hetzij via een orange shop.

Nadien moet je jouw decoder opsturen.

Samen met de decoder moet er een bewijs van bpost inzitten (verzendbewijs) en het formulier bewijs van teruggave en dit formulier kan je vinden via deze link 
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

succes

FVBIzegem

0 pluimen
Trickie
Veteraan verkenner

@Jos55 

Ik heb vorige week ook mijn TV-abo (light) opgezegd via de 5000. Na alle horrorverhalen die ik hier soms lees, had ik stress van het gedacht alleen al om te bellen, maar al bij al is het zeer goed meegevallen.

Na ca. 5 minuten wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Die zei onmiddellijk: ik ga dat voor u in orde maken. Na iets minder dan 5 minuten was hij terug om te zeggen dat het langer duurde dan verwacht en dat hij nog 2 minuten nodig had. Na één minuut was hij al terug om te zeggen dat het in orde was. Iets later stond het niet meer bij mijn producten, op mijn klantenzone. 

Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden! 👍

Bregva
Gewaardeerd verkenner

Trickie,

Hoe lang is de opzegtermijn voor het opzeggen van je TV-abonnement?

Alvast bedankt!

Bregva

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen