annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tv abonnement opzeggen

Topic gestart op: 09-02-23 19h26

Antwoorden: 6 antwoorden

Jos55
Aspirant verkenner

Tv abonnement opzeggen

Beste,

Ik wil mijn TV abonnement opzeggen maar via 5000 is dat zeer zenuwslopend. Op de site zelf kun je je TV abonnement niet opzeggen maar wel allerlei andere producten bijvoegen. Site moet duidelijk worden aan gepast. Hoe kan ik mijn tv abonnement nu op een makkelijke wijze annuleren?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Trickie
Veteraan verkenner

@Bregva Voor TV-light was dat bij mij onmiddellijk. Na mijn telefoon werd het abo onmiddellijk stopgezet en bij mijn volgende rekening werd het aantal resterende dagen pro rata in mindering gebracht. Ik had een Love-trio en ben dus overgegaan naar een duo.

Misschien is het bij andere formules anders.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jos55 

Heb eens even gekeken maar vroeger was er een link waarin je dingen kon opzeggen. Heb eens even terug gezocht in de historiek hier en als ik de link gebruik kom je uit op de pagina om op te zeggen. Daarin is het opzeg formulier weg gehaald heb ik gezien dus je enkel nog maar telefonisch opzeggen. 

Je zou het eens kunnen proberen in een shop maar ik vrees dat dit ook verspilde tijd en moeite gaat zijn. 

Dus er gaat niks anders op zitten dan te bellen vrees ik , je kan eens proberen via Facebook Messenger als je daar een account hebt of via Twitter als je er een account hebt. Maar echt een andere weg is er niet meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen