Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-08-20 21h16
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen, wij zijn nieuw hier... Ik merk op dat onze tv gids wazig beeld heeft.. Hoe kunnen we dit terug ok zetten???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Simtje84 zet de decoder straks als je gaat slapen eens zonder stroom. Houd er wel rekening mee dat er geen opnames ingepland zijn want die nemen dan niet op. Morgen dan weer herstarten en zie of er iets veranderd is. je kan ook de modem eens herstarten en zien of het oplost. Moest het niks zijn kan je de klantendienst bellen en vragen of die een oplossing hebben of dat er misschien meerdere zijn met hetzelfde probleem.
@Simtje84 zet de decoder straks als je gaat slapen eens zonder stroom. Houd er wel rekening mee dat er geen opnames ingepland zijn want die nemen dan niet op. Morgen dan weer herstarten en zie of er iets veranderd is. je kan ook de modem eens herstarten en zien of het oplost. Moest het niks zijn kan je de klantendienst bellen en vragen of die een oplossing hebben of dat er misschien meerdere zijn met hetzelfde probleem.
Na 2 x inbellen op 5000 lijn is het opgelost... Ze houden t dossier nummer 1 week open mocht er nog een probleem zijn..
Bedankt voor de hulp
Ik moest reset doen en rebooten..
Mvg Simon boudry
Beste, @Simtje84
Net eens getest hier in de shop.
Instellingen > Gebruiker > Code ingeven > Weergave van info beperken moet "uit" staan.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste tomB het werkt terug hoor bedankt.. Mvg Simon
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |