Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Thijsdb
Aspirant verkenner

Wanneer TV op pc app?

OPGELOST

Beste,

Deze vraag is al enkele keren gesteld en het andwoord was altijd NEE. Het is niet mogelijk de app te gebruiken om op de PC naar tv te kijken zoals bij Telenet.

Maar ik had de Orange helpdesk aan de lijn die me zij dat dit wel kon (ze klonk wel niet zo overtuigt, dus mogelijk wist zij het gewoon niet).

Op een artikel van bij een jaar oud zegt Orange ook dat deze functie er "binnenkort" komt.

Weet iemand hier meer over? Ik zou van Telenet naar Orange overschakelen maar dan zou ik ook wel op mijn PC willen TV kijken.

Mvg,

Thijs

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Leidende genezer

Re: TV op pc app

@Thijsdb om de APP letterlijk op de pc te zien is het antwoord NEE. Maar... u kan wel als u een chromecast heeft swipen naar de tv of pc. Dus de app vanaf een smartphone of een tablet opstarten en bekijken naar de beelden en dan swipen / casten naar uw tv/pc. 

0 pluimen
Josette
Leidende verkenner

Thijsdb,

wij kijken als we weg zijn met de MH altijd tv op de laptop.

Gewoon de zender van je keuze kiezen als je wifi

hebt en eventueel via 4G maar die draait er snel door.

Heb je de app niet voor nodig, op de tablet wel.

Succes.

0 pluimen
Thijsdb
Aspirant verkenner

@Josette MH?

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Thijsdb  dat is de Mobile Home . Dus als als ze op verlof gaan daarmee kijken via een wifi punt naar live tv via de app . Dit is mogelijk als u reis bent met de Orange tv app. @Josette denk niet dat @Thijsdb  dit echt bedoeld deze is echt op zoek naar de app of website om op de pc tv te kunnen kijken. Dus ene kijkt op tv en de ander op pc zoals nu is bij Telenet met de app. Nu de tv app staat denk ik ook nog niet met alles op punt en dat heeft tijd nodig.

0 pluimen
Thijsdb
Aspirant verkenner

OK bedankt voor de info.

Ik ga waarschijnlijk overschakelen en kijk dan wel hoe ik het best doe. Maar goed om te weten dat het mogelijk is.

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Thijsdb  moesten er nog vragen zijn of onduidelijkheden laat zeker een seintje hier achter. 

0 pluimen
Josette
Leidende verkenner

Patrick op mijn laptop staat géén app.

Ik ga gewoon naar de gids van de tv zoek dan de serie die ik zien wil en

klik erop. 

Gewoon overstappen wij zijn er heel blij meer

en blij bij Telenet weg te zijn, nu zitten ze te zagen met betere aanbiedingen

zeggen ze dan, die mogen ze houden hadden ze maar eerder moeten nadenken.

Leden met de meeste pluimen