annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Warmte decorder

Topic gestart op: 11-01-19 19h15

Antwoorden: 4 antwoorden

johan1983be
Aspirant verkenner

Warmte decorder

OPGELOST

Goedenavond,

Sinds vandaag zijn we omgegaan van Telenet naar Orange (na een hele rondsloop). Alles is goed gelukt. 
Bij Telenet zette ik mijn digicorder, en later de nieuwe TV-Box gewoon in mijn Tv-kast. Ik probeerde dit ook met de decorder van Orange, maar ik stel vast dat deze zeer warm wordt. Tijdens stand-by blijft hij ook warm aanvoelen; Ik heb hem nu op mijn tv kast staan.

Nu heb ik me al veel ingelezen en ik las ergens (ben de link kwijt) dat het een bepaalde versie van decorders was, welke die warmte produceerde. Natuurlijk weet ik niet wat hiervan waar is. Is die warmte normaal, of is dit iets waar ik even aandacht aan moet schenken voor hem in te ruilen in de toekomst?

 

Mvg,
Johan

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

Halo @johan1983be

In dit topic had @MaximeV het over decoders waarvan het serienummer begint met 281 :

https://community.orange.be/t5/Televisie/Foutmelding-Orange-TV-app-Geen-decoder-gevonden-op-netwerk/...

De decoder mag in een kast als de warmte weg kan, zet zeker geen ander warmteproducerend toestel dichtbij onder/boven/naast de decoder.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
johan1983be
Aspirant verkenner

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb gemerkt dat het uit de kast inderdaad te doen is kwestie warmte. Gek dat dit apparaat niet tegen mijn TV-Kast kan, maar zo is het opgelost. Het is wel zo dat ik de decorder met serienummer beginnende met 281 heb.

Nu zolang we geen problemen hebben, zal het wel in orde zijn. Op zich kijken wij weinig traditionele televisie.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Johan misschien toch even de klantendienst opbellen en doorgeven

dat je met die serienummer zit.

Regelmatig stof afnemen van dat toestel.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Halo @johan1983be

In dit topic had @MaximeV het over decoders waarvan het serienummer begint met 281 :

https://community.orange.be/t5/Televisie/Foutmelding-Orange-TV-app-Geen-decoder-gevonden-op-netwerk/...

De decoder mag in een kast als de warmte weg kan, zet zeker geen ander warmteproducerend toestel dichtbij onder/boven/naast de decoder.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@johan1983be normaal gezien krijgt men de nieuwe generatie decoder , verbeter mij als het niet zo is. Weet het van een technieker die over laatst bij een vriendin is komen installeren. De decoder op de kast zetten is al een goed begin , mijne staat ook buiten een kast. Hier thuis loopt de decoder ook warm wil zeggen bij veel gebruik . Zou het wel in de gaten houden en moest het zijn dat het niet meer gaat even contact opnemen met de klantendienst via uw gsm nummer 5000. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen