annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

digicorder

Topic gestart op: 26-11-19 09h57

Antwoorden: 15 antwoorden

wendy1983
Rekruut scout

digicorder

we hebben op onze bovenverdieping geen coax kabels liggen( kabel tv) 

wanneer gaat er gebruik gemaakt worden van digicorders die geen kabel tv meer nodig hebben ? 

telenet en orange blijven achter . proximus doet dat al jaren 

het zou voor ons heel interssant zijn voor om opverdieping ook tv te kijken zonder dat we onze tablet of laptop nodig hebben 

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

Wat @Movieman  zegt klopt he. Met apparatuur enzo heeft Telenet een stap voor. En inderdaad bedenk wat u wil gebruiken . Ik persoonlijk heb Telenet omdat deze meer in hun aanbieding hebben zitten die ik ook gebruik. Moest Orange dit hebben stap ik meteen over. Heb de gsm bij Orange en ben daar tevreden over de rest is voor de toekomst op dit moment.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  kwa pakket aanbiedingen zijn Proximus en Telenet niet geheel groot maar kwa technolgie wel. Benk alles wat via een koper kabel binnen komt dat het een gedeelde snelheid is . U heeft een download wan 80 en zet de tv aan neemt direct 6 Mbps donload af. Tel het maar op als er meerdere toestellen aan gaan. Telenet heeft een kabel ja die investeren daarin maar dat is ook te zien aan de maandelijkse prijs. Kwaliteit betaald men zeg ik altijd maar.

Betreft orange die maken goede stappen  enkel heeft Telenet een voorsprong van 10 jaar en dat zal orange moeten inhalen. Dat komt wel maar niet nu. Het kost tijd en geld en moest orange nu ineens deze stappen willen maken tja dan heeft men geen goedkoop pakket meer. Maar heb het al meerdere keren gezegd Orange is goed bezig en met de tijd komt het wel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Voorlopig willen ze nog an de digibox/digicorder wat verdienen, terwijl de box al lang is afgeschreven.

Maar, meer en meer gaan de telecombedrijven met apps werken en daarin een abo stoppen, zoals Telenet met Tadaam en bij de noorderburen Ziggo die een app aan het testen is.

Alles wordt digitaal en je kan nu al ook in de cloud opnemen en tot 365 dagen (zoals bij NLziet) terugkijken. België hinkt wat achter, maar dat is in alles zo...

Linear TV kijken wordt steeds minder en dat dooft wel uit...

 

 

 

Movieman
Aspirant genezer

@wendy1983 is nochtans technisch mogelijk maar super duur met niet altijd de garantie dat je goed beeld hebt. Je kan ook casten bv. via je smartphone dan heb je wel niet alle zenders.

Movieman
Aspirant genezer

Inderdaad je kan werken met powerlines en daarop je utp-kabel aansluiten die je dan met je tweede powerline op je decoder kan aansluiten en klaar is kees doch de snelheden zijn overal niet even snel.  Proximus (Scarlet) werkt via een ander systeem dan Telenet (Orange) vandaar.

Leden met de meeste pluimen