annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

excuseren

Topic gestart op: 10-10-20 12h10

Antwoorden: 3 antwoorden

marloes
Gewaardeerd verkenner

excuseren

Aan iedereen die mij geholpen heeft met de decoder, en de ondertiteling van bepaalde zenders wil ik mij echt excuseren, ook aan Orange zelf!. Ik was op alle gebied helemaal fout. Ik heb nu een nieuwe decoder van Telenet, en ik heb net dezelfde problemen, foute ondertiteling zenders, foute informatie bij bepaalde zenders in de gids, heb ik nu allemaal ook. De oude decoders hebben dat probleem van ondertiteling niet blijkt, dus ja ik zat er helemaal naast, als je fout bent moet je dat kunnen toegeven, en dat was zo.

Nog een prettig weekend voor iedereen!!!!

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@marloes  goedenavond.

Awel dikke chapeau.

 

Ben je daar nu echt voor overgegaan? 

Nog een fijn weekend. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@marloes   eerlijker als dit kan je niet zijn Marloes. Het is natuurlijk al heel moedig om ook je fout durven toegeven op een forum dat vind ik zelf heel bijzonder want dat maak je nooit mee. Daarom ook een dikke pluim van mij verdient. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@marloes 

Heel moedig en eerlijk van u. 😀

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen