Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-10-20 12h10
Antwoorden: 3 antwoorden
Aan iedereen die mij geholpen heeft met de decoder, en de ondertiteling van bepaalde zenders wil ik mij echt excuseren, ook aan Orange zelf!. Ik was op alle gebied helemaal fout. Ik heb nu een nieuwe decoder van Telenet, en ik heb net dezelfde problemen, foute ondertiteling zenders, foute informatie bij bepaalde zenders in de gids, heb ik nu allemaal ook. De oude decoders hebben dat probleem van ondertiteling niet blijkt, dus ja ik zat er helemaal naast, als je fout bent moet je dat kunnen toegeven, en dat was zo.
Nog een prettig weekend voor iedereen!!!!
@marloes eerlijker als dit kan je niet zijn Marloes. Het is natuurlijk al heel moedig om ook je fout durven toegeven op een forum dat vind ik zelf heel bijzonder want dat maak je nooit mee. Daarom ook een dikke pluim van mij verdient.