annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen regionale zender (avs) in Orange tv app

Topic gestart op: 01-04-20 19h43

Antwoorden: 7 antwoorden

BVanBeversluys
Gewaardeerd verkenner

Geen regionale zender (avs) in Orange tv app

Hallo,

Ik merk dat de regionale zender van onze regio (AVS) niet in de zenderlijst staat.

Iemand een idee waarom?

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@BVanBeversluys  weet dat er met de tv app maar een beperkte aantal zenders mogelijk zijn. Dus niet elke zender die je op je decoder hebt staat ook in je app. 

Heb je deze zender al wel ooit in de app gehad ? Heb je dat al ooit eens nagekeken ?

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


BVanBeversluys
Gewaardeerd verkenner

Patrick, nee ik heb die zender nog nooit in m'n App gezien 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BVanBeversluys  dan gaat deze zender dus ook niet beschikbaar zijn in je app. Het is namelijk zo dat de Providers maar een bepaald aantal rechten hebben om bepaalde zenders uit te zenden in hun tv apps. Dit is niet wat de provider bepaald maar de tv makers , de zenders. En het is niet zo dat Orange die zender niet heeft dat Proximus of Telenet die wel hebben. De afspraken hierom zijn allemaal gelijk voor elke provider en het heeft in dit geval niks te maken met de hoogste bieder of de meeste rechten het is gewoon zo bepaald door de zenders zelf. Ik heb TVL als regionale zender maar ook die staat niet bij mij in de tv app.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sonny
Aspirant verkenner

Ik kan de zenders wel in de lijst zien zoals comedy central maar kan deze niet bekijken

Is dat hetzelfde of is hier wel een probleem

Mvg

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen