Sage
•
11K messages
tv decoder
@Totem kan er misschien binnen Orange overlegt worden om te zien of er mogelijkheden zijn om decoders in een Orange shop te stockeren? Voor mensen met een defecte decoder of mensen die een nieuwe decoder nodig hebben is het wel makkelijk om deze te gaan halen in een shop. Zie bij Telenet en Proximus dat dit ook hetzelfde is . Nu moeten mensen thuis blijven voor een technieker en dat is niet altijd haalbaar en de wachttijd hiervan moet men toch ook rekenen op een dag. Als de klant zelf naar de shop gaat dezelfde dag kan deze ook dezelfde dag weer tv kijken. Kan het eens bekeken worden of dit haalbaar is ?
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh! @patrick2
We kunnen ons volledig vinden in de feedback die je geeft.
Zo'n procedure is handig wanneer de technische dienst al heeft kunnen analyseren dat het probleem aan het materiaal ligt, en niet aan iets exterieur. Het handige aan een technieker is natuurlijk dat er ineens getest kan worden of het werkt. Als er een probleem is met de installatie of de plaatsing moet er dan nog achteraf een technieker gestuurd worden.
Het zal in sommige situaties handig kunnen zijn, in andere dan weer niet.
In ieder geval geven we dit door aan de betrokken mensen zodat er bekeken kan worden of dat al dan niet haalbaar is.
Totem
1
0
Movieman
Apprenti guérisseur
•
244 messages
il y a 6 ans
Indertijd heb ik deze vraag ook al eens gesteld bij #AskOrange tijdens de periodieke vragen ronde en tot op heden is deze vraag onbeantwoord gebleven. Hopelijk is er nu wel een positief antwoord, zal ook meer ergernissen voorkomen en de klantendienst ontlasten.
0