Geaccepteerde oplossing
Hallo. Ik heb tv e internet en telefoon via de modem van Orange die is aangesloten via coax kabel aan een NIU_WO kastje vandaag moest ik alle kabels veranderen vanwege een ander tv kast. Zonder na te denken heb ik niet goed opgelet hoe twee coax kabels aangesloten zaten op het NIU kastje. Mijn vraag
Vraag
•
Installatie
5.9K
1
0
0
Beste, De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3. Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken. Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router? Ik heb al verschillende dingen
Vraag
•
Modem
25.7K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren. digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel. 2 mobiele telefoons werken ook. Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag mid
Vraag
•
HOME
42.7K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wettelijk gezien moet Orange een mailserver aanbieden aan zijn klanten. Vroeger waren we klant bij Proximus. De mail account blijft 18 maanden geldig. Tijdens die periode is Orange verplicht om te zorgen voor een uitgaande mailserver volgens Info van Proximus medewerkerd. Waarom moet Orange dit niet
Vraag
•
Suggestie
4.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goedeavond, Ik heb gisteren mijn Orange Flybox ontvangen (Huawei B525s) Dit ter compensatie met mijn trage wifiW sinds enkele maanden.. Ik heb hier de simkaart ingestoken die erbij zat en hem dan ingestoken. De lampjes enzo werken en uiteindelijk ook een blauw lampje, wat wilt zeggen dat die 4G verb
Vraag
•
HOME
57.1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Net teruggekeerd van een reis. Had mijn modem uitgezet. Alle lampjes werken naar behoren, behalve 'on line'. Heb de modem al eens opnieuw uitgezet, enkele seconden gewacht en dan weer aangezet. Even brandde het lampje 'on line', maar dan was het weer uit. Heeft iemand een idee wat de reden zou kunne
Vraag
•
Modem
5.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sedert ik overgegaan ben naar Orange staan er onbekende telefoons in mijn netwerk. Hoe kan ik deze verwijderen?
Vraag
•
Instellingen
11.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, weet iemand hoe je de vaste lijn van Orange kan doorschakelen naar de GSM? Mvg
Vraag
•
Fixed phone
63.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Volgende week donderdag komt men de aansluiting doen van internet en tv nu heb ik de laatste versie van de telenet powerlines zijn die compatibel met orange ? Weet er ook soms iemand of de techniekers een tweede decoder kunnen aansluiten vergeten te vragen bij de aanvraag en ik geraak niet binnen bi
Vraag
•
Signaalsterkte
18.5K
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Als ik een webpagina opvraag zowel bekabeld als via Wifi, duurt het soms tergend lang voordat de URL/link herkent wordt. Daarna laadt de opgevraagde webpagina, soms snel (niet altijd!) . Heb al geprobeerd andere DNS servers in te stellen (https://1.1.1.1/) Maar helpt niks! Het valt me wel op
Vraag
•
Snelheid
73K
2
0