Profil de MarioZ23

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

mardi 14 novembre 2023 11:19

€1500 in extra verbruik

Ik ben gisteren opgestaan met een bericht van Orange dat “mijn aanvraag niet behandeld kan worden”. Welk aanvraag dit is, blijft een groot vraagteken aangezien ik aan het slapen was. Ik probeer m’n werk te bellen en opeens hoor ik dat m’n lijn is geblokkeerd. Ik bel de klantendienst en ik krijg te horen dat ik €1500 in extra verbruik heb. Dit was een shock voor mij. Ik gebruik af en toe wel premium of betaalnummers, maar ik had de nacht ervoor rond de €280 in extra verbruik wat wel door mij werd gebruikt. Maar dus tijdens mijn slaap werd er €1200 extra verbruikt. De mensen van de klantendienst kunnen ook niet zien waar dit heen is gegaan. Nu word mijn lijn pas terug geopend als ik het volledig bedrag betaal, anders niet. Dit is absurd en geen enkel mens kan zo’n bedrag in 1x betalen. Iemand die kan helpen in deze situatie? Zou ik heel hard appreciëren.

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

il y a 2 ans

@MarioZ23 

In deze situatie kan je niks doen en enkel het bedrag betalen.

Zou wel wachten op je factuur dan kan je in de gedetailleerde bijlage zien waar dit grote bedrag vandaan komt.

Eventueel vragen achter een betalingsregeling ? Geen idee of ze dit willen doen en dan de lijn deblokkeren maar je kan het vragen. Normaal gezien wordt het zo niet gedaan en dien je altijd eerst dat bedrag te betalen alvorens je lijn vrij gegeven wordt.

Maar dit specifiek probleem ga je wel via de facturatie dienst moeten oplossen daar gaan wij niet bij kunnen helpen.

Pisteur confirmé

 • 

9  messages

il y a 2 ans

Wat erg, dat zo iets kan is niet te begrijpen. Spijtig genoeg ga je moeten betalen denk ik, maar ik zou wel eerst vragen om details. Als je dan blijkt op een of andere manier opgelicht te zijn, kan je naar de politie. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het opgelost geraakt.

Pisteur expérimenté

 • 

25  messages

il y a 2 ans

blijf van die sexlijnen af

Loading...