Pisteur confirmé
•
3 messages
Buiten bundel hoewel nog MB over
Hallo,
Ik ben vorige maand blijkbaar buiten bundel gegaan met een abbo Koala, onbepekt bellen en sms en 4gb surfvolume. Ik had een paar uur voor het resetten van mijn maandelijke periode nog megabytes surfvolume over. Mijn nieuwe periode gaat in iedere 8ste van de maand. Ook had ik die maand een gratis GB wegens mijn verjaardag. Toch ben ik €10 buiten bundel gegaan,
Na een bizar gesprek met een orange medewerkster was haar conclusie dat de app onbetrouwbaar is. Ook is er blijkbaar geen email naar een klantendienst die dit kan opvolgen.
Iemand een idee?

Movieman
Apprenti guérisseur
•
244 messages
@vwoalenarrie de app. is inderdaad niet altijd up tot date of in realtime. De aanpassing kan zo'n 24 uur duren of zelfs enkele dagen als je bv. uw parkeerticket betaald met sms of een 070 nr. Wat je overhad 46 MB aan surfvolume is de dag van vandaag echt niet veel en kan dit verklaren. Zie hier de link https://www.orange.be/nl/hulp/facturen-en-gebruik/je-verbruik/het-bedrag-buiten-bundel-begrijpen
Wat niet wegneemt dat je normaal ook een sms had moeten krijgen bij overschrijding.
0
LisaJacobs
Pisteur confirmé
•
9 messages
Goedemorgen
Ik ondervind hetzelfde probleem.
Ook ik heb dit probleem aangehaald via deze weg. Er werd mij geadviseerd contact op te nemen met Orange zelf. Het telefonisch onderhoud was geen helder gesprek.
Ik merkte op dat ik absoluut geen handelingen heb uitgevoerd dat extra geld (buiten abbonement) zou kosten. Ook Orange had hier geen antwoord voor. Ze hebben mij geadviseerd te wachten op volgend factuur want daar zou het gedetailleerd vermeld staan.
Gisteren had ik €4 buiten abbonement kost en deze ochtend plots €7 terwijl mijn gsm in die tussentijd af stond.
Ik zal me er dus voorlopig bij neerleggen en hopen dat het zichzelf uitwijst en er geen onnodige kosten zullen aangerekend worden.
0
0
patrick2
Super User
•
11.1K messages
@vwoalenarrie de app is niet altijd even up to date er gaat een paar uur tussen zitten voor all info verwerkt is. 8 GB per maand gebruiken is veel maar als het niet genoeg zou ik een abonnement hoger gaar , cheetah 15 GB , plus dubbele data is 30 GB.
Als dat niet de bedoeling is zou ik de klantendienst bellen en vragen waar deze kosten vandaan komen . Het kan van het overschreden surfvolume zijn maar totaal nog 70 MB over. En dat de app helemaal niet op te vertrouwen is daar moet u niks van geloven want dat is een praatje van de medewerker. En om het u makkelijker te maken u krijgt een email en of een sms dat u uw maandelijkse limiet heeft overschreden .
0
0
Kellyhoste
Éclaireur novice
•
2 messages
Ik denk persoonlijk ook dat de app niet altijd werkt zoals hoort
3
0
vwoalenarrie
Pisteur confirmé
•
3 messages
Los van het feit of de gegevens nu up to date zijn, er is die dag niet meer mobiel gesurft en al helemaal geen €10 euro buiten bundel. En toch ga ik over mijn limiet. Via messenger een bericht gestuurd, maar dat kan nog wel een tijd duren. Via de app en klantenzone een mailformulier ingevuld maar daar wordt mijn emailadres niet geaccepteerd..
3
0