Profil de Moondust

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

dimanche 21 octobre 2018 19:07

Klacht niet behandeld door klachtendienst

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Chef pisteur

 • 

105  messages

il y a 7 ans

En als je belt? Verwijs dan naar de verzonden email, meestal kan men deze wel oproepen.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 7 ans

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Ugh @Moondust,

 

Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.

 

Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten. 

 

De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.

 

Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages


@Totem  schreef:

Hallo

Ik ben geprobeerd om met de klachtendienst in contact te komen eind september. Er wordt vermeld dar er binnen de 5 werkdagen contact opgenemen wordt.

Dus eerst had ik nog de goede gedachte dat er iets misgelopen was mer de aanvraag, dat er over de email gekeken was.

Daarom heb ik opnieuw een email gestuurd en weer geen reactie.

Ondertussen denk ik dat de klachtendienst een leeg emailadres is en dat Orange niets met zijn klanten inzit.

Zijn er nog die met de klachtendienst in contact geweest zijn en wel een reactie gekregen hebben?

Ugh @Moondust,

 

Het klopt dat de Orange-stamleden van de klachtendienst streven om je een antwoord te bezorgen binnen de 5 werkdagen.

 

Legde je klacht neer via de ombudsdienst, dan contacteren ze je binnen de maand. Deze dienst is namelijk afhankelijk van externe diensten. 

 

De Orange-stamleden staan trouwens ook paraat voor jou telefonisch (5000) of via de sociale kanalen Facebook & Twitter.

 

Maar kunnen wij je verder helpen hier op het forum Tribe?

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totem 🏹


Een antwoord binnen de 5 dagen, mag gerust een dag langer maar ondertussen al een maand zonder enige reactie is er toch wel lichtelijk over.

 Ik heb al via de klantendienst (5000) contact gehad. En ook via de website van Orange. (Facebook gebruik ik niet).

 

Verder helpen? Dat weet ik niet.

Het probleem.

Ik zit met een zeer slechte ontvangst binnenhuis (dit is door de klantendienst bevestigd) en dus ben ik op zoek naar een oplossing. Dus zou een femtocel de oplossing zijn. Maar deze kan ik blijkbaar niet krijgen omdat ik met een herlaadkaart werk. Ook al heb ik gelezen dat er nog zijn die in dezelfde situatie zitten en wel een femtocel hebben ontvangen)

Dus nu wou ik weten waarom ik geen femtocel kan ontvangen.

  • Werkt een prepaidkaart anders dan een abonnement? (Ik dacht van niet)
  • Niet lang genoeg klant? (Meer dan 20 jaar, ik ben bij Mobistar begonnen en mee naar Orange overgegaan)
  • Ik na ontvangst toch van operator zou veranderen? (Ik zou niet weten waarom, ik was altijd tevreden van de service, en de femtocel zou bij een andere operator toch niet werken)
  •  

Vandaar dat ik nu met de klachtendienst in contact had willen komen om een oplossing te zoeken, maar misschien dat U hier iets kan aan doen?

Pisteur vétéran

 • 

11K  messages

@Moondust het is ff lezen maar geen probleem heb dat er graag voor over om andere te helpen. 

Dit onderwerp heb ik vaker langs zien komen en heb er al wat antwoorden op gegeven en zal een aantal antwoorden geven op uw vragen of de situatie die u nu mee maakt. 

Om een femtocel te ontvangen moet u inderdaad een abonnement hebben binnen Orange. Het is een bepaalde voorwaarde binnen Orange om deze te kunnen ontvangen. De mensen die er eentje hebben ontvangen hebben een abonnement anders zouden deze geen hebben ontvangen. 

Moest u nu internet hebben via Orange kan u bellen via wifi activeren dat is gratis bij Orange , gebruik het zelf ook in verband met slecht ontvangst , maar dat werkt perfect heb daar goede ervaringen mee. Hopelijk heb ik u een beetje kunnen helpen moest u nog vragen hebben stel ze maar en zal proberen u verder te helpen. 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Even op inpikken: ik heb een femtocel en heb inderdaad een abonnement. Ik heb wel hier op het forum vermeld dat ik een reserve gsm heb met een prepaid kaart, en die werkt evenzeer met de femtocel, het is dus inderdaad geen technisch maar een politiek issue. De femtocel straalt het Orange signaal in de huiskamer opnieuw uit en iedereen met een Orange simkaart kan dat signaal oppikken, ongeacht het type. Maximaal vier tegelijk.

Om een femtocel aan te vragen dus: een abo hebben is een voorwaarde, maar niet om technische redenen.

Het alternatief, bellen over WiFi, dat is een ander verhaal: hier is WEL een technische reden aan vastgeknoopt: uw foon moet compatibel zijn met deze technologie! En er zijn eigenlijk niet zo heel veel foons die dat kunnen ... Het is dus niet zomaar voor iedereen weggelegd, jammer genoeg ...

Pisteur expérimenté

 • 

22  messages

Bedankt voor de reactie.

Ik had ook al gedacht dat er geen verschil in signaal zou zijn tussen een prepaid en een abonnement.

Dat van bellen over wifi had ik ook an tegengekomen maar dan moet inderdaad de telefoon geschikt zijn.

Dan zal er precies niets opzitten om een goede ontvangst te hebben met een prepaidkaart. We zullen eens gaan kijken of een abonnement haalbaar is.

 

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Hallo,

Sinds een paar weken vermindert het belkrediet van mijn temp zonder dat er gebeld wordt of data gebruikt wordt.  Orange support is stilaan een frustratie aan het worden.  

- helpdesk is vriendelijk maar na 3x contact geen oplossing, wel soms tegenstrijdige aanbevelingen. Vermelding dat men prioriteit ging geven, maar nog steeds geen feedback.

- Melding via email met screenprints & info (23/12/2018) met belofte dat men binnen de drie werkdagen ging contact opnemen. Blijkbaar is de definitie van een werkdag bij Orange niet hetzelfde als bij ons...

We hebben de tempo prepaid reeds jaren maar wanneer het belkrediet op nul komt. schakelen we over naar een abonnement bij een andere provider.

De helpdesk van Telenet lijkt beter te werken.

 

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

il y a 7 ans

Ref 2416349

ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.

Virginie Sedeyn

 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

@VirginieSedeyn

Ik vind het zeer jammer wat u overkomt maar wij hier op Tribe gaan u helaas niet kunnen helpen en wij kunnen aan heel het verhaal ook niets doen. Wij zijn zelf ook allemaal gewone klanten die hier op dit forum ervaringen en tips uitwisselen.

Af en toe zul je inderdaad een Orange medewerker zien iets posten, maar dat zijn moderators wiens taak het is dit forum in goede banen te leiden. Ook zij kunnen u niet verderhelpen en verwijzen u door naar de klantendienst...

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het een zeer spijtige zaak vind wat u overkomen is ...

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Ref 2416349

ik wou de overstap maken als zelfstandige naar orange en deed dit om alle risico s te vermijden al op 15 november om zeker te zijn dat ze alles konden aansluiten op 21 december. Een medewerker v Orange maakte en fout en nu doen jullie zelf niet de moeite dit recht te zetten, terwijl dat dit mijn inkomen is. Ik ben zwaar teleurgesteld en laat het er niet bij.

Virginie Sedeyn

Ugh @VirginieSedeyn,

 

Ik vind het net als @Cdt24801 een zeer spijtige zaak voor je, beste Triber :-(. En onze Orange-stamleden spannen zich hard in om dit euvel snel op te lossen.

 

Heb je intussen al meer nieuws?

 

Ga waarheen de wind je brengt

âś‹ Totems Saluut âś‹

Loading...