Profil de IanHeydens

Pisteur confirmé

• 

5  messages

lundi 13 avril 2020 08:58

Smartphone met oud abonnement

Ik ben 2 maand geleden Orange Dolfijn geworden en ik zou nu een smartphone willen kopen via mijn abonnement.

Ondertussen zijn de abonnementen veranderd en vind ik nergens of dit nog kan via een orange Dolfijn.

Voor de volledigheid: ik wil graag mijn Dolfijn houden, de nieuwe Go-abonnementen komen minder goed overeen met mijn verbruik.

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 5 ans

Ian goedemorgen,

ga  hier eens lezen als je wil.

Misschien helpt het je?

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@IanHeydens  als je graag een nieuwe GSM wil en je wil je Dolfijn behouden zit er niks anders op dan je gsm zo te kopen en dus cash te betalen. Je kan niet meer genieten van een Dolfijn met smartphone omdat er dus de nieuwe formules gekomen zijn. Als je een gsm wil en die wil je aan je abonnement koppelen zit er niks anders op dan de Go formule's te nemen met een smart data.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Het lukt blijkbaar wel, maar dan moet ik een paar maanden orange-klant zijn. (Zie eerste antwoord op mijn vraag).

• Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@IanHeydens  schreef:

Het lukt blijkbaar wel, maar dan moet ik een paar maanden orange-klant zijn. (Zie eerste antwoord op mijn vraag).

• Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.

Inderdaad, het kan wel maar de voorwaarde is dat je minimaal drie maanden reeds klant bent:

Screenshot_2020-04-13 Galaxy A51.png

Sage

• 

11K  messages

@IanHeydens  en @Cdt24801  je vermeld er duidelijk bij dat je je Dolfijn wil BEHOUDEN. Maar dat kan niet want de dieren abonnementen zijn er niet meer. Dus als je tarief plan wijzigt , dus smartphone met abbo krijg je automatisch een Go abonnement.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@patrick2  schreef:

@IanHeydens  en @Cdt24801  je vermeld er duidelijk bij dat je je Dolfijn wil BEHOUDEN. Maar dat kan niet want de dieren abonnementen zijn er niet meer. Dus als je tarief plan wijzigt , dus smartphone met abbo krijg je automatisch een Go abonnement.

Zijt ge daar zeker van? Indien je reeds langer dan drie maanden klant bent heb je de optie om uw oude abo te behouden.

Screenshot_2020-04-13 Galaxy A51.png

Sage

• 

11K  messages

@Cdt24801  ik kan nooit zeggen 100 % maar wat daar staat is , dat als je al klant bent en je hebt geen smartphone bij je abonnement kan je deze nemen. Je zal ten aller tijde je zelfde abonnement kunnen behouden. Dus je bent niet verplicht om dus naar een hoger of lager abonnement te gaan.

Houd er enkel rekening mee dat er nu da Smart data aan gekoppeld is en zit als je een toestel erbij koopt. Dus je Dolfijn zal dan komen te vervallen. 

Heb het net ook even getest om een andere gsm te kopen. Als je een toestel kiest zonder smart data !! 

Je drukt dus op inloggen , je dient daar je gsm nummer in te geven en je ontvangt een code. Je tarief plan is dus dan automatisch 1 van de nieuwe gekozen abonnementen. Koop je het toestel los blijft de Dolfijn behouden. 

Loading...