Profil de Kntimmermans

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

lundi 16 décembre 2019 13:49

Facturen app raadplegen

Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook.

Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen? 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

il y a 6 ans

@Kntimmermans 

Ik vrees dat wij u daar niet mee gaan kunnen helpen. Dat is een kluifje voor de klantendienst.

Tf 5000, messenger of twitter.

Pisteur confirmé

 • 

3  messages

il y a 6 ans

Lijkt toch mogelijk te zijn. Wij hebben beide een mobiel abo bij orange op één factuur/adres. Beiden hebben de app waar de gedetailleerde factuur kan bekeken worden. Zeker dat je hebt ingelogd met het correcte mobiele nummer? Om de gedetailleerde factuur te kunnen bekijken moet er wel toestemming gegeven worden (via instellingen) om deze te openen of downloaden.

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

il y a 5 ans

Sinds kort hebben mijn vriendin en ik onze nummers op hetzelfde klantennummer laten plaatsen. Zij staat nu mee op mijn klantennummer. De facturen komen nog steeds aan bij mij en de e-mails ook.

Maar via de app kan ik geen gedetailleerde facturen openen en zij wel. Hoe kunnen wij dit aanpassen? 

Ugh @Kntimmermans,

Enkel de contractverantwoordelijke kan de gedetailleerde factuur via zijn app raadplegen.

Je kan altijd de klantendienst stamleden contacteren om van contractverantwoordelijke te laten veranderen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

 

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Het is opgelost. Het was de orange medewerker in de winkel die het fout had ingegeven... 

Ervaren verkenner

 • 

7.2K  messages

Fijn dat het in orde gekomen is 😊

Loading...