Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.
@Josette bedankt josette, maar dit beantwoird mijn vraag niet. Mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help
Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.
Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter.
We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken. We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw. Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen. En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT). Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).
De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info. Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie. Meer info op xxxxxxx. (Noot: effectief xxxxxxxx !)
Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info. De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.
Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.
Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks. Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ? Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben. Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder. Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.
Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?
@Jeany wij kunnen hier jammer genoeg niks aan doen en hier is ook niemand van Orange , wel te verstaan een medewerker , die mee leest. Wij zijn allemaal klant bij Orange en proberen de mensen op weg te helpen en of een oplossing te bieden.
De Orange family badge en de verkregen GB door geven is voor ons ook nieuw en wij hebben ook geen idee waarom je geen familie kan aanmaken. Zelfde geldt ook voor het doorgeven van de verkregen data , daar hebben wij ook geen idee van hoe dat precies werkt en wat we precies moeten doen.
Moest ik extra GB krijgen zal ik die test zelf nog doen aangezien ik twee nummers heb op mijn account dus dat kan ik wel testen.
Hier heb je nog wat extra info die ik je kan geven :
@patrick2 Bedankt voor je antwoord, ook al kun je me niet helpen.
Die link die je gaf is exact de procedure die ik uitgeprobeerd heb. In de afgelopen week al tientallen keren herlezen om te zien of ik iets over het hoofd zag. De mogelijke redenen daar vermeld waarom het niet zou kunnen lukken, zijn allemaal ok of niet van toepassing bij ons.
Niks aan te doen buiten hopen dat het vanzelf goed komt. En blijven doorvragen via Messenger.
Inderdaad geen fijne lectuur, wat hier in uw posts te lezen staat ...
Ik zou inderdaad blijven posten via messenger en er de link naar deze thread aan toevoegen. Hiermee kan je staven dat je al echt alles hebt geprobeerd. Want als de link weldra vervalt, sta je daar te blinken. Blijven doorgaan en aandringen dat men voor u de vervaltermijn verlengt gewoonweg omdat het onmogelijk was om het door te geven.
@Cdt24801 Dank je. Het zotste is nog dat ik verleden week haar Tempo Giga nog heb moeten bijladen omdat de geldigheid van haar maanddata teneinde was, en ik er nog niet in geslaagd was om haar mijn data cadeau te doen.
Ik koos bewust maar voor 10€ (= slechts 750MB data ipv de gebruikelijke 4GB bij een herlaadbeurt van 15€). In de overtuiging dat ofwel mijn 5GB, ofwel de gratis 5GB van Orange ondertussen wel bij haar zou geraken. Mijn GB vervallen morgen, dus dat is al een verloren zaak (ik ga ze principieel niet voor mezelf accepteren). Ik mag hopen dat haar gratis 5GB alsnoch toekomen, anders mag ik opnieuw betalen als haar 750MB op is... terwijl half België gratis mag surfen.
@Dni Mijn dochter is zopas vertrokken naar haar kotadres, dus die zie ik de hele week niet meer terug. Ik denk trouwens niet dat ze zich in de shop met dergelijke problemen bezig houden ? Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een shop geweest, tot nu toe heb ik alles online kunnen doen. Wij hebben enkel een mobiele herlaadkaart van Orange, geen andere producten.
@Jeany de shop medewerkers zijn er ook voor om een klant te ondersteunen en te helpen. Het zal niet enkel een klantendienst zijn of een Webcare team of een Tribe. Je kan gewoon naar een shop toe gaan want die zijn en blijven open in deze tijden. Je kan dan kiezen om er heen te gaan en bij eventuele drukte te wachten of je kan online al een afspraak maken zodat je bij eventuele drukte niet hoeft te wachten.
In een shop kunnen ze dit soort dingen ook op hun manier nakijken en testen om te zien of het lukt. Ook daar krijgen ze de instructies door wat men moet doen om een klant verder te helpen.
@Totem@patrick2@Cdt24801@KristienL@Josette @Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie inspanningen om mijn probleem te helpen oplossen. Hopelijk krijgt uiteindelijk ook@Jeany haar oplossing. Misschien toch eens bij een orangeshop langsgaan met beide smartphones.
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Dni dan zal je de procedure moeten volgen die aangegeven staat op de website. Zal je de link geven:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen
Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.
25
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Dni goedenavond.
Voor jou
Op je vraag kan je hier lezen gaan:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Family-Badge/m-p/80333
Helpt dat niet kom dan even terug succes.
1
Jeany
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 5 ans
Interessant topic, want ook ik probeer al anderhalve week om mijn 5GB door te geven aan mijn dochter.
Alleen slaag ik er in de eerste plaats al zolang niet in om een familie te maken met mijn dochter.
We zijn beiden prepaid, dus moeten we de familie via SMS maken. We hebben de instructies al langs beide kanten geprobeerd maw. Ik heb al een familie gemaakt, maar dan kan zij de mijne niet joinen. En ook omgekeerd, als zij er een maakt, dan kan ik de hare niet joinen (en ja, ik heb eerst mijn familie verlaten via QUIT).
Ik ben al te rade geweest bij support op messenger, maar daar hebben ze me ook alleen maar kunnen zeggen dat ze het niet snappen en gaan doorgeven (een week geleden...).
De melding die mijn dochter kreeg na de JOIN FAMILY was: Orange Thank You info. Je kan je momenteel niet aansluiten bij een Orange Thank You familie. Meer info op xxxxxxx. (Noot: effectief xxxxxxxx !)
Door de procedure om te keren en te proberen aan te sluiten bij haar (nieuw) aangemaakte familie, kreeg ik foutmelding: Orange Thank You info. De persoon waarmee je een Orange Thank You familie wenst te vormen komt niet in aanmerking voor het programma of is geen Orange-klant.
Ik kan je verzekeren dat wij allebei al minstens 4 jaar Orange klant zijn en in het verleden al beide genoten hebben van het Thank You programma, dus ik snap niet waarom dit nu plots niet zou werken.
Raar genoeg heb ik die 5GB nu al zolang in mijn app (vervalt binnen 2 dagen), en zij nog altijd niks. Elke klant ging dat toch krijgen ? Het kon inderdaad tot 10 dagen duren, maar die zijn ondertussen toch al voorbij ?
Daarmee juist dat ik mijn 5GB aan haar wou schenken, maar daarvoor moet je eerst een familie hebben. Zoals ik zei, mijn geschenk vervalt binnen 2 dagen en ik ben nog geen stap verder. Ondanks geduld, herproberen en hulp gevraagd op Messenger.
Misschien kunnen jullie helpen of de juiste bron aanspreken om een verklaring voor mijn probleem te vinden ?
Mvg,
Jeany
9
0
Dni
Pisteur expérimenté
•
17 messages
il y a 5 ans
@Totem @patrick2 @Cdt24801 @KristienL @Josette @Hierbij wil ik jullie bedanken voor jullie inspanningen om mijn probleem te helpen oplossen. Hopelijk krijgt uiteindelijk ook@Jeany haar oplossing. Misschien toch eens bij een orangeshop langsgaan met beide smartphones.
0