Apprenti pisteur
•
2 messages
Klantenzone
Vorige week donderdag zijn ze Orange internet + tv komen aansluiten (yay!)
Kort er na kon ik op de klantenzone al gaan kijken, echter paar uurtjes later aanhoudend probleem.
Ik heb (nog geen orange nummer) heb nu een abbonement genomen, met simkaart overdracht, aan 99 euro met een GSM, dus nog even wachten daar op.
Temporarily Unavailable
The website that you're trying to reach is having technical difficulties and is currently unavailable.
We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.
Of ik nu probeer in te loggen met gebruikersnaam, of its me (alles is geactiveerd gewest) want ben er op geweest. Maakt niet uit deze error, tal van andere apparaten geprobeerd, alsook niet op de wife, andere wifin, mobiele gegevens, andere toestellen van andere personen.. Niets werkt.
Iemand enig idee naar de oplossing aub?
Op de klantendienst, waren ze nu niet bepaald behulpzaam of vriendelijk. 😞
Alvast bedankt!

Josette
Super User
•
8K messages
@wimjbe een goedemorgen,
Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moet u eerst op de registratiepagina uw gsm-nummer invullen.
Kort daarna ontvangt u een sms met een code om uw inschrijving te bevestigen.
Opgelet: als uw werkgever uw factuur helemaal betaalt, kan u niet in de Klantenzone.
Dus even geduld zou ik zeggen.
Succes.
0
0
wimjbe
Apprenti pisteur
•
2 messages
Ben kort er na op de klantenzone terecht gekunnen, heb deze geregistreerd enzo met mijn internet nummer.
Echter kort er na, krijg ik deze melding dus staat los van de my orange app, het betreft eht de klantenzone online, voor beheer van diensten, tv, internet, facturen etc..
0
0
Parshift
Pisteur expérimenté
•
19 messages
Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw klant sinds vorige week, maar de klantenzone blijft aangeven 'temporarily unavailable, having technical difficulties'.
Kan iemand eens bevestigen dat dit een algemeen probleem is, of hebben enkel wij hier nu last van?
0
0
Hasan91
Pisteur vétéran
•
41 messages
Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moet u eerst op de registratiepagina uw gsm-nummer invullen.
Kort daarna ontvangt u een sms met een code om uw inschrijving te bevestigen.
Opgelet: als uw werkgever uw factuur helemaal betaalt, kan u niet in de Klantenzone.
Dus even geduld zou ik zeggen.
Succes.
1
0
pau1
Pisteur expérimenté
•
22 messages
Hoi hoi!
Het lijkt op een probleem bij Orange zelf. Probeer:
- Cache en cookies wissen, andere browser of de Orange-app gebruiken.
- Wachten en later opnieuw proberen (kan een storing zijn).
- Contact opnemen via social media (ze reageren daar vaak sneller).
Aangezien het op meerdere apparaten niet werkt, ligt het waarschijnlijk niet aan jou.
Ik hoop dat het lukt! fijne avond nog!
0
0