Pisteur confirmé
•
6 messages
My Orange App verbruik wordt niet juist weergeven
De mijn orange app toont nooit wat juist mijn overblijvend saldo is, het loopt vaak een paar dagen achter, wat best vervelend is wanneer ik wil weten hoeveel data ik bijvoorbeeld nog over heb.
De app toont altijd wel iets, maar nooit het juiste.
Josette
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@GJX goedemiddag,
jammer voor jou, want ik kan dat van de mijne en mijn man niet zeggen.
Doe de app eens verwijderen van je toestel op de goede manier
bij instellingen apps en dan verwijderen.
Start je toestel opneiuw even op en download hem opnieuw.
Succes.
0
0
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@GJX je kan altijd eens de app verwijderen en dan terug erop zetten en zien of je het juiste verbruik wel te zien krijgt. Houd er wel rekening mee dat je verbruik ook niet elke seconde wordt ververst maar dat er wel even een bepaalde tijd over gaat. Natuurlijk zoals je aangeeft is een dag of twee wel erg lang. Moest de verwijdering van de app niet het gewenste resultaat geven kan je de klantendienst bellen of je stuurt een bericht via FB Messenger. Als je belt zal je moeten blijven hangen aan de lijn als je een bericht stuurt dan zullen zij je terug contacteren met een antwoord of oplossing.
Zelf ervaar ik het probleem ook niet , er zit wel een vertraging op maar zeker geen paar dagen. Dus het kan zijn dat het individueel is maar misschien zijn er nog een paar klanten die hetzelfde ervaren. Dus dan hoeft het niet eens voor elke klant hetzelfde probleem te zijn.
0
0
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@GJX
Wat 4G betreft is dit quasi onmiddelijk
Telefoongesprekken kunnen tot soms meer dan 24 uur duren
In het buitenland tot 48 uur
8
0