Pisteur vétéran
•
60 messages
Nieuwe Triber
Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes
Pisteur vétéran
•
60 messages
Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes
Solution acceptée
Gregory
Ervaren verkenner
•
7.5K messages
il y a 6 ans
Zal wel lukken kijk hier even
1
Solution acceptée
Movieman
Apprenti guérisseur
•
244 messages
il y a 6 ans
@dolmuisje alvast een goed begin je hebt de weg naar Tribe gevonden met je eerste post. Welkom 🤗.
1
Solution acceptée
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 6 ans
@dolmuisje welkom op de Tribe. Zoek rustig een beetje uit hoe de weg gaat hier en bij vragen ,just **bleep** ! Daar zijn we voor elkaar te helpen.
15
Solution acceptée
Surfer
Guerisseur expérimenté
•
708 messages
il y a 6 ans
Wees welkom en nu ben je één van ons...
Misschien kan deze info ook je op weg helpen, link: https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Infobalie-speurneus/td-p/30841
1
Solution acceptée
K_S
Pisteur vétéran
•
62 messages
il y a 6 ans
Bij mij net hetzefde succes met het uitzoeken 😉
4
Solution acceptée
Sveke
Chef pisteur
•
82 messages
il y a 6 ans
@dolmuisje Welkom op de tribe!
26
Solution acceptée
Iluyas12
Pisteur confirmé
•
2 messages
il y a 5 ans
Veel suc6
0
Solution acceptée
MrMikeyHD
Apprenti éclaireur
•
3 messages
il y a 5 ans
Komt goed ben zelf ook nieuw hier haha
1
Cheyenne_ntbm
Pisteur confirmé
•
6 messages
il y a 6 ans
Succes! Ik ben ook nieuw hier! 😋
5
kellydebelder
Pisteur vétéran
•
74 messages
il y a 6 ans
Van harte welkom.
Je zult huer snel dankzij de mede-tribers en hun posts, en vooral uit eigen ondervinding,
Snel mee zijn, veel informatie en tips en tricks verzamelen, en zou best wel snel je eigen wegje op JOUW gemakje wel vinden.
In deze community zitten nl. ook vest wel veel vriendelijke en hulpvaardige tribers (leden) die je vragen met veel plezier en duidelijkheid zullen beantwoorden.
@patrick2
@CandiceV
@Cdt24801
@sjamaan ...
Enz...
Dit zijn bv. Enkele tribers met zeer veel vergaarde en accurate informatie die je met plezier helpen.
En veel aanwezig zijn op deze Orange community, waarvan ik uit eigen ervaring heb mogen ondervinden dat de meeste posts toch wel snel door hun opgemerkt wordeb en met spontane reacties worden beantwoord.
enjoy !!
Grrz,
Kelly
8
Xperdaens
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 6 ans
welkom in de groep!
2
Jaenen
Apprenti éclaireur
•
3 messages
il y a 5 ans
Ben ook nog aan het zoekn
0
Chippen
Pisteur expérimenté
•
7 messages
il y a 5 ans
Ik snap er niks van. Ik weet wel dat zij mij snappen want ik kreeg al de badge van Babbelaar 👍
0