Profil de dolmuisje

Pisteur vétéran

• 

60  messages

jeudi 19 décembre 2019 07:40

Nieuwe Triber

Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes 

Solution acceptée

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

il y a 6 ans

Zal wel lukken kijk hier even

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Gregory  Merciekes zal daar even naar kijken bedankt 😊 

Solution acceptée

Apprenti guérisseur

• 

244  messages

il y a 6 ans

@dolmuisje alvast een goed begin je hebt de weg naar Tribe gevonden met je eerste post. Welkom 🤗.

Pisteur vétéran

• 

60  messages

Hartelijk dank voor het welkom 😉

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@dolmuisje  welkom op de Tribe. Zoek rustig een beetje uit hoe de weg gaat hier en bij vragen ,just **bleep** ! Daar zijn we voor elkaar te helpen. 

Ervaren verkenner

• 

7.5K  messages

Ook van mij harte welkom dolmuisje. 😎

Pisteur vétéran

• 

60  messages

Dank u, voor de welkom , ik ga zekers mijn weg vinden, bij vragen piep ik wel even😉

4.4K  messages

Hallo,

Welkom op Tribe @dolmuisje 

Groetjes,

KJ

Pisteur vétéran

• 

60  messages

Dank u KJ 😉 leuk om er bij te horen, ben alles aan het uitzoeken, en tot nu toe lukt mij dit, super dat ik er nu bij hoor, nochtans dat ik al een tijdje bij Orange ben, heb ik dit nu pas ontdekt 😁

Pisteur vétéran

• 

62  messages

Bij mij net van hetelfde 🙂 succes

Solution acceptée

Guerisseur expérimenté

• 

708  messages

il y a 6 ans

Wees welkom en nu ben je één van ons...

Misschien kan deze info ook je op weg helpen, link: https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Infobalie-speurneus/td-p/30841

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Surfer  Zal zeker van pas komen dank u 😊 

Solution acceptée

Pisteur vétéran

• 

62  messages

il y a 6 ans

Bij mij net hetzefde succes met het uitzoeken 😉

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@K_S  Dank u 😊 

4.4K  messages

Hallo,

@dolmuisje :Lukt het al een beetje hier?? 

Groetjes,

KJ

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Anonymous  Hallo, begint te komen, heb al 1 badge bij gekregen, dank u om te helpen 😉 prettige feesten 🌲🥂🍾

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Anonymous  Hallo, het begint te lukken dank u, heb al 1badge bij gekregen 😉 prettige feesten 🎄🌲🥂🍾

Solution acceptée

Chef pisteur

• 

82  messages

il y a 6 ans

@dolmuisje Welkom op de tribe!

Solution acceptée

Pisteur confirmé

• 

2  messages

il y a 5 ans

Veel suc6

Solution acceptée

Apprenti éclaireur

• 

3  messages

il y a 5 ans

Komt goed ben zelf ook nieuw hier haha

Pisteur vétéran

• 

62  messages

Welkom en succes 

Pisteur confirmé

• 

6  messages

il y a 6 ans

Succes! Ik ben ook nieuw hier! 😋

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@Cheyenne_ntbm  heel veel succes !! En als we ergens mee kunnen helpen dan laat maar horen. Maar natuurlijk als u kan helpen horen we het graag.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@dolmuisje 

Ik heb ook mijn gsm bij Orange omdat Telenet helemaal geen bereik meer heeft thuis sedert dat ze zijn omgeschakeld op het ex-Base netwerk dat ze overgenomen hebben.

Uiteindelijk, wat er is veranderd weet ik niet, werd het bereik van Orange binnenhuis ook ondermaats. Orange was toen zo vriendelijk om dat op te vangen met een gratis FemToCell in leen te geven.

Intussen is het voor mij persoonlijk sowieso geen probleem meer omdat mijn huidige gsm bij orange compatibel is met VoWiFi. Maar voor sommige gezinsleden en mijn reservefoon (dat echt een gewone oude gsm is met een prepaid kaartje) is de FemToCell nog steeds van groot nut.

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Cheyenne_ntbm  Succes, en welkom, ik ben hier ook nog zolang niet 😉

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Cdt24801  😉

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@dolmuisje  schreef:

@Cdt24801  😉

Dankuwel 😊

Pisteur vétéran

• 

74  messages

il y a 6 ans

Van harte welkom.

Je zult huer snel dankzij de mede-tribers en hun posts, en vooral uit eigen ondervinding,

Snel mee zijn, veel informatie en tips en tricks verzamelen, en zou best wel snel je eigen wegje op JOUW gemakje wel vinden.

In deze community zitten nl. ook vest wel veel vriendelijke en hulpvaardige tribers (leden) die je vragen met veel plezier en duidelijkheid zullen beantwoorden. 

@patrick2 

@CandiceV 

@Cdt24801 

@sjamaan ...

Enz...

Dit zijn bv. Enkele tribers met zeer veel vergaarde en accurate informatie die je met plezier helpen.

En veel aanwezig zijn op deze Orange community, waarvan ik uit eigen ervaring heb mogen ondervinden dat de meeste posts toch wel snel door hun opgemerkt wordeb en met spontane reacties worden beantwoord.

enjoy !!

Grrz, 

Kelly

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@kellydebelder 

Ik ga een kleine correctie aanbrengen aan uw post: @CandiceV  was de eerste Community Manager van Tribe maar heeft andere oorden opgezocht in september 2018.

Het heeft dus geen nut meer om haar te mentionen met een vraag, want zij zal er niet meer op kunnen antwoorden ...

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@Cdt24801  hallo, vraagje heb al enige tijd orange cloud, tot nu kreeg ik de badge niet, is er hier misschien een reden voor?

groetjes

dolmuisje 😉

Pisteur vétéran

• 

62  messages

Sorry dat ik even antwoord,

Kan je niet even contact opnemen met orange om dit in orde te brengen? Bij mij staat ze er wel tussen en heb cloud nu denk ik 2 jaar... succes en hopelijk komt ze er snel op te staan 😉 

Pisteur vétéran

• 

11K  messages

@dolmuisje  heb even geduld. Je krijgt deze badge vanzelf erbij maar dat heeft tijd nodig. Hoe langer je die cloud gebruikt des te eerder je die badge ziet komen.

Pisteur vétéran

• 

60  messages

@patrick2  Ok dank u 😉

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 6 ans

welkom in de groep!

Chef pisteur

• 

107  messages

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Mik01  schreef:

Is er niemand die de fouten, die in eerste post staan, kan verbeteren? Staat zo slordig.

Enkel mods en de CM zouden dat kunnen doen, maar ik denk niet dat zij dat gaan doen. Taal- of schrijffouten, daar wordt in principe niet op gereageerd in een zichzelf respecterend forum, dat is "not done". Uit respect voor mensen die weinig naar school geweest zijn en toch willen meedoen, maar ook voor mensen die eigenlijk een andere moedertaal hebben en toch moeite doen, zonder de mensen te vergeten die een beperking hebben en ook graag meedoen.

Wanneer het over de inhoud gaat, dan is er een functie om de aandacht van de mods te trekken die dan, wanneer zij het opportuun achten, de post kunnen aanpassen of verwijderen.

Apprenti éclaireur

• 

3  messages

il y a 5 ans

Ben ook nog aan het zoekn 

Pisteur expérimenté

• 

7  messages

il y a 5 ans

Ik snap er niks van. Ik weet wel dat zij mij snappen want ik kreeg al de badge van Babbelaar 👍

Loading...