Apprenti pisteur
•
1 message(s)
De beheerder wijzigen in de klantenzone
Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?
Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.
Solution acceptée
CedricV
Employé Orange
•
15 messages
il y a 7 ans
Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.
Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!
3
mallorca
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 5 ans
Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !
2
0