Profil de J0NAS

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

jeudi 26 avril 2018 10:46

De beheerder wijzigen in de klantenzone

Hoe wijzig je de beheerder in de klantenzone?

Hoewel de facturen naar mijn email adres worden verzonden en ze door mij betaald worden, ben ik in de klantenzone in onze orange circle niet de beheerder. Ik zie dus enkel mijn eigen abonnement en ik kan de gedetailleerde facturen niet raadplegen.

Solution acceptée

Employé Orange

 • 

15  messages

il y a 7 ans

Mogelijks is er een andere gebruiker op je factuur de beheerder.
Deze persoon kan in zijn/haar klantenzone normalerwijze iemand anders beheerder maken.

Als dit niet lukt bel je best even naar de Orange klantendienst op het nummer 5000.
Die kunnen het vast voor je aanpassen!

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

Beste,

Ik heb gebeld en zij hebben nu mijn klantenzone terug verwijderd en heb terug een aangemaakt en nu is het aangepast 🙂

Er was wel geen andere gebruiker geregistreed maar ik denk aangezien dit een appartement is dat ik heb overgenomen en deze persoon ook bij orange is daar iets is misgelopen.

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

Laat maar, het is ineens terug aangepast naar geen beheerder!!!!! dat kan toch niet

Pisteur confirmé

 • 

10  messages

mijn excuses heb op de verkeerde topic geantwoord.

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

il y a 5 ans

Ik was vroeger beheerder en zonder zelf iets te doen was het mijn man die beheerder was. Ik heb al een paar keer naar Orange gebeld en gisteren was het in orde gebracht, vandaag zou ik opnieuw beheerder zijn. Vandaag teruggebeld want was nog exact hetzelfde. Ik moest de my orange app verwijderen en via mobiele data opnieuw installeren. OK, gedaan, niks veranderd. Opnieuw gebeld en blijkbaar niets gedaan gisteren en nu morgen zou het in orde moeten zijn. Fingers crossed !

Loading...