Profil de MarieByrdL

Éclaireur novice

 • 

1  message(s)

jeudi 10 mars 2022 16:16

Klacht: Digital Global Pass fraudeze aankoop via Orange-factuur

Ik heb vandaag mijn nieuwe factuur ontvangen voor de voorbije maand. En ik zie dat ik 3x 4,99 werd aangerekend bij Aankoop via Orange-factuur bij Digital Global Pass. Ik heb opgezocht wat het was en blijkt een abonnement te zijn voor een dienst. Ik heb er nooit officieel voor ingeschreven, ik heb mijn nummer niet doorgegeven en ook niets bevestigd van abonnement. Ik heb naar Orange klantendienst gebeld en zij konden alleen de functie voor aankopen via Orange-facturen blokkeren, mijn geld kan ik niet terug krijgen. Ze hebben mij het nummer van Digital Global Pass doorgegeven en het is **bleep**, ik heb er naar gebeld en niemand neemt op. 

Weet er iemand wat ik kan doen? En hoe kan ik mijn geld terug krijgen? En kan ik dan een klacht bij Orange indienen en een procedure opstarten? 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

@MarieByrdL  goedenavond,

wij kunnen je alleen raad geven, fijn is het inderdaad niet!

Neem contact op met FB- Messenger en geef daar alles door.

Ze reageren vrij goed.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Welkom.png

Je kan ook dit topic eens gaan nalezen.

Klik op de blauwe dit.

 

Sage

 • 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Probeer dit even @MarieByrdL Digital Global Pass | Welkom (digitalgp.com)

Je zult je geld niet terug krijgen - alleen abonnement stoppen

Het is genoeg ergens op te klikken om zo een abonnement aan je broek te hebben

good luck

 

Loading...