Profil de Janof

Apprenti pisteur

• 

3  messages

Korting abonnement

Beste,

Betreft: abonnement Kolibrie klant 1.7287100

Gezien op zaterdag 7/3 een abonnementsonderschrijving on line niet mogelijk was, heb ik mij naar één van jullie winkels moeten begeven. Zoals in onderstaande mail vermeld, heb ik een abonnement onderschreven. Wat ik echter niet zie, is de promotie van de eerste drie maanden aan 50 %. Nochtans was dit wel de promotie, dewelke ik de dag voordien op de site kon zien. Zaterdag was ik echter niet meer in de mogelijkheid om dit abonnement te onderschrijven. Kunnen jullie dit nog aanpassen aub of zit dit zo wie zo in mijn voorwaarden ?

Groeten,
Jan De Smet

Super User

• 

7.7K  messages

Ik denk dat dit een Web promotie is, @Janof Dus enkel als je on-line bestelt.  Als je naar een winkel gaat is dit niet on-line

Er staat duidelijk WEBPROMO op www.orange.be

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Net hetzelfde kreeg zelfs bevestiging njet dus betaal al volle pot

Super User

• 

7.7K  messages

@Sik3 Heb ook geen nieuwe klant korting gekregen toen ik mijn Love ging afsluiten in een shop. Die heeft gewoon geluk gehad

Super User

• 

7.2K  messages

@Gregory  schreef:

@Sik3 Heb ook geen nieuwe klant korting gekregen toen ik mijn Love ging afsluiten in een shop. Die heeft gewoon geluk gehad

Blijkbaar wel ...

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ik ben een bestaande Goplus klant en betaal deze 21 euro .. 

Ik zag op de website de GOplus abonnement aan 16 euro .. hebben bestaande klanten ook recht op deze korting ?

groetjes 

Super User

• 

7.7K  messages

Neen, @Roos7 is enkel voor nieuwe abonnementen.  Als je vast internet neemt krijg je 5 EUR korting op je Go Plus zie hier Orange verhoogt haar tarieven - Tribe

Loading...