Apprenti pisteur
•
4 Berichten
Lip sync en haperen beeld.
Sinds onze nieuwe digicorder hebben we veel last van geluid en beeld dat totaal niet klopt. Latency aanpassen in de digibox werkt niet. Ook in de tv niet.
Opnamen bekijken geeft geen vloeiend beeld en geluid is ook niet ge synced. Zeer storend.
Nog mensen met dit probleem?
Onze verbinding was perfect volgens de installateur, evenals onze wifi.

Gregory
Super User
•
7.7K Berichten
zou eens de hdmi kabel langs beide kanten uittrekken en goed terug insteken @Deven1981
Je kunt ook eens een andere hdmi port op je tv nemen.
Ook eens testen met een andere hdmi kabel (High speed + ethernet) - kosten nieyt veel in de Action
Voor beeld en geluid zal het aan de wifi niet liggen - de tvbox werkt met de hdmi kabel als je geen netflix, vrtnu of zo gebruikt
7
0
Kurt_Chrisje
Éclaireur novice
•
1 Bericht
Beste allen, sinds mijn decoder defect ging eind juni kreeg ik ook een TV Box, sindsdien niks dan ellende met synchronisatie beeld en geluid. Technieker al langs geweest en echt alles gedaan wat hij maar kon doen, waarvoor uitermate dank trouwens, echter niks brengt soelaas.
Na enkele telefoons met klantendienst heeft men nu de oplossing gevonden, de fout ligt aan uw surround systeem (Bose). Met decoder was synchronisatie 100% correct, sinds TV Box problemen... Orange houdt vast aan zijn standpunt dat het aan mijn surround ligt, terwijl het met de decoder perfect werkte, enige wijziging is de TV Box...
Door de bal van kamp te verleggen, en niet dieper te willen ingaan op de oorzaak is men mij volledig aan het verliezen als klant. Ik ga morgen eens rondhoren wat andere providers me te bieden hebben, spijtig dat het zo moet lopen, maar als men zijn eigen wijzigingen en vernieuwingen niet inziet als de basis van het probleem hoef ik er ook niet mee verder. Vertrouwen moet van twee kanten komen.
Decoder en surround geen enkel probleem, TV Box en surround wel probleem, aan de neutrale lezer om te besluiten waar de fout zit...
0
0