Bij mij lukt het heel goed met het verbruik ,en als ik Vb kosten deed ( buiten abonnement ) krijg ik een sms hoeveel ik verbruikt heb telkens ik een telefoontje heb gepleegd . Dus alles verloopt perfect 👌.Ik heb niet te klagen zeker niet 🙅♀️ .Zeer tevreden
@Gregory , ja, maar misschien ook een taak voor de moderators om dergelijke topics, waarbij het onderwerp duidelijk een foutje is ‘-) te verwijderen. En indien een typo zal dit door een deugdelijke gebruiker in de kortste keren gewijzigd worden.
Hallo beste leden, Ik zou eens willen reageren hierop, want ik heb vandaag in My Orange eens mijn verbruik gecontroleerd en ik ben geschrokken omdat ik ineens buiten mijn bundel van €10 zou gegaan zijn, er zal mij al €25,96 extra aangerekend worden, nu ben ik de laatste weken al meer thuis dan ooit. En heb ik enkel zaterdag maar 2x kort gebeld. Ik zie nu dat mijn belwaarde (2u30min) volledig is opgebruikt? Raar hebben nog andere leden dit al meegemaakt, dat je je niet bewust bent van een hoog verbruik? En ik bel nauwelijks en ik ben meer thuis dan anders. Zou het ook kunnen dat het hier om een vergissing gaat, maar dat zal ik dan toch maar kunnen zien op mijn volgende factuur? Ik ben eens benieuwd wat ik extra zou verbruikt hebben want ik heb nu door veel thuis te zijn echt niet veel gebeld. Vandaag ook via Messenger Orange op de hoogte gebracht dat ik ineens buiten mijn bundel een bedrag heb van €25,96 en ik mocht laten weten als ik het bedrag zou betwisten. Is een tijdelijk verbruik zien wat het bellen betreft mogelijk of moet ik wachten op mijn volgende factuur? Herkennen nog andere leden zich in mijn situatie? Timm1983
Orange kennende zal je moeten wachten tot de factuur er is. Daar staan alle details in, dan pas kun je een gefundeerd oordeel vellen of er iets abnormaal is of niet. Nu is het allemaal nog speculatie, tasten in het duister.
Hallo allemaal, Gisteren, 4/6 heb ik mijn factuur ontvangen met een totaalbedrag van €37,97 en het rare is dat mij €26,97 te veel werd aangerekend voor een nr. 02 driehondertwintig twaalf nul nul (ik moet het wel zo typen want het telefoonnummer werd niet weergegeven en ik wil laten weten welke nummer mij onnodig werd aangerekend!), dat ik verschillende malen zou gebeld hebben werd me vele malen €0,25 aangerekend. Als ik kijk bij de uitgaande oproepen op mijn gsm toestel dat zie ik zelfs niet dat ik deze nummer zou gebeld hebben. Gisteren heb ik ook met Orange in het Frans gechat via messenger, maar Orange zegt dat ik de €37,97 zal moeten betalen met domiciliëring, ook een creditnota is utgesloten. Hebben nog andere leden gemerkt dat ze worden aangerekend voor een nummer dat begint met 02 dat ze niet gebeld hadden? Kan ik hier zelf nog iets aan doen? Misschien maandag eens bellen naar het dichtstbijzijnde Orangeshop? Sinds ik Go Light heb betaal ik iedere maand gewoon €10, nu ineens een factuur van €37,97 dat is toch wel een beetje te toevallig. Zulke praktijken ben ik niet gewoon van Orange, mij aanrekenen wat ik niet heb verbruikt, toch staat het op de factuur? En zien ze aan mijn simkaart dat ik een 02 nummer verschillende keren gebeld had. Alhoewel bij mijn uitgaande oproepen op mijn gsm het 02 nummer niet voorkomt. Wie heeft goede raad voor mij? Alvast bedankt en prettig weekend voor iedereen! Timm1983
Ik vraag mij dan af wat Orange ineens met concurrent Proximus te zien heeft, in ieder geval ben ik hier nog niet mee geholpen, wel heb ik ##002# ingetoetst en de oproepdoorschakeling is nu uitgeschakeld, of ligt het aan die voice mail, verder vind ik het toch raar dat Orange mij een nummer aanrekent die ik niet gebeld heb. Dat ik al die maanden na overschakeling naar Go Light, €10 per maand betaal, is dat dan niet een beetje te toevallig, ineens een hogere factuur van Orange tewege. Misschien ik hierover eens bel met het dichtstbijzijnde Orangeshop maandag. Als ze via Messenger weigeren om een creditnota op te maken voor het teveel aangerekende bedrag, ik moet ook geen hogere bedragen aanvaarden iedere maand van mijn werkgever! Ik dien dan ook het teveel betaalt terug te betalen en dat verwacht ik nu ook van Orange. Dat noem ik nu oplichting, ik ben dergelijke praktijken van Orange zeker niet gewoon. Ik heb nu de nummer 0 2/ 3 2 0 1 2 0 0, opgeslagen bij mijn contacten en geblokkeerd dat het gedaan is met die oplichterij, Orange hopelijk niet volgende maand nog zo een factuur, of het zou weer van een andere nummer zijn? Doe er dan eens iets aan Orange, wat dit ben ik niet gewoon van jullie, na al maanden gewoon €10 te betalen zoals het hoort! Ik ben nu toch meestal thuis en moet thuis werken voor mijn werk, dus wie zou ik dan moeten bellen als ik thuis ben? Mijn vriendin misschien, die ik niet heb? Ik wil de andere leden ook eens verwittigen die de indruk hebben plotseling een hoge factuur te hebben, ik hoop dat ik niet de enige ben. Timm1983
@Timm1983 Als ik het goed begrijp moet je ##002# ook voor oranje en dan schakel je voice volledig uit .Maar je krijgt dan een duurdere factuur . En zeggen dat zij dat niet kunnen .Jeetje … Konden ze dat aan de telefoon 📞 niet zeggen . Blijkbaar zeer moeilijk 😞 Maar ja misschien moeten sommige nog leren zoals wij 😉.Maar toch wel erg .Voor de rest wel blij geen problemen met ijs facturen kan alles goed volgen in de app van Orange . En als het meer kost krijg ik een verwittiging per sms .
Anonymous User
4.4K messages
Ja, dat lukt aardig, soms erna, soms ervoor. Maar al bij al mogen we niet klagen.
1
Josette
Super User
•
8K messages
@Gilles1 goedenavond, ja het lukt ons met het verbruik.
Bedankt.
Deze krijg je ook nog;
0
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Het zal uiteraard aan mij liggen, maar ik begrijp eigenlijk de vraag niet ....
Wat moet er lukken?
4
0
Nillotopp
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Ja hoor! Beetje verkennen natuurlijk maar alles lukt
0
0
Ianmartens20
Éclaireur novice
•
1 message(s)
Jaa lukt hier prima hoor !
0
0
Anonymous User
4.4K messages
@Gilles1
Wat mobiel betreft, ja, met de app.
Wat vast betreft, ja, in de klantenzone.
Mvg
0
0
Amberconvents
Pisteur expérimenté
•
13 messages
Ja bij mij lukt dit.
0
0
Leentjevdm
Pisteur confirmé
•
4 messages
Lukt ook heel goed!
0
0
Timm1983
Pisteur expérimenté
•
33 messages
Hallo beste leden,
Ik zou eens willen reageren hierop, want ik heb vandaag in My Orange eens mijn verbruik gecontroleerd en ik ben geschrokken omdat ik ineens buiten mijn bundel van €10 zou gegaan zijn, er zal mij al €25,96 extra aangerekend worden, nu ben ik de laatste weken al meer thuis dan ooit. En heb ik enkel zaterdag maar 2x kort gebeld. Ik zie nu dat mijn belwaarde (2u30min) volledig is opgebruikt? Raar hebben nog andere leden dit al meegemaakt, dat je je niet bewust bent van een hoog verbruik? En ik bel nauwelijks en ik ben meer thuis dan anders. Zou het ook kunnen dat het hier om een vergissing gaat, maar dat zal ik dan toch maar kunnen zien op mijn volgende factuur?
Ik ben eens benieuwd wat ik extra zou verbruikt hebben want ik heb nu door veel thuis te zijn echt niet veel gebeld.
Vandaag ook via Messenger Orange op de hoogte gebracht dat ik ineens buiten mijn bundel een bedrag heb van €25,96 en ik mocht laten weten als ik het bedrag zou betwisten.
Is een tijdelijk verbruik zien wat het bellen betreft mogelijk of moet ik wachten op mijn volgende factuur? Herkennen nog andere leden zich in mijn situatie?
Timm1983
2
0
Timm1983
Pisteur expérimenté
•
33 messages
Hallo allemaal,
Gisteren, 4/6 heb ik mijn factuur ontvangen met een totaalbedrag van €37,97 en het rare is dat mij €26,97 te veel werd aangerekend voor een nr. 02 driehondertwintig twaalf nul nul (ik moet het wel zo typen want het telefoonnummer werd niet weergegeven en ik wil laten weten welke nummer mij onnodig werd aangerekend!), dat ik verschillende malen zou gebeld hebben werd me vele malen €0,25 aangerekend. Als ik kijk bij de uitgaande oproepen op mijn gsm toestel dat zie ik zelfs niet dat ik deze nummer zou gebeld hebben. Gisteren heb ik ook met Orange in het Frans gechat via messenger, maar Orange zegt dat ik de €37,97 zal moeten betalen met domiciliëring, ook een creditnota is utgesloten. Hebben nog andere leden gemerkt dat ze worden aangerekend voor een nummer dat begint met 02 dat ze niet gebeld hadden?
Kan ik hier zelf nog iets aan doen? Misschien maandag eens bellen naar het dichtstbijzijnde Orangeshop?
Sinds ik Go Light heb betaal ik iedere maand gewoon €10, nu ineens een factuur van €37,97 dat is toch wel een beetje te toevallig.
Zulke praktijken ben ik niet gewoon van Orange, mij aanrekenen wat ik niet heb verbruikt, toch staat het op de factuur? En zien ze aan mijn simkaart dat ik een 02 nummer verschillende keren gebeld had.
Alhoewel bij mijn uitgaande oproepen op mijn gsm het 02 nummer niet voorkomt.
Wie heeft goede raad voor mij?
Alvast bedankt en prettig weekend voor iedereen!
Timm1983
4
0
MarijnCOOL
Pisteur confirmé
•
7 messages
Ja voor mij wel
0
0