Pisteur vétéran
•
65 messages
Opname conflict (mijn ergernis)
Ik neem tegenwoordig zoveel op dat ik wel overal wel ergens een opname conflict krijg :(.
Is het niet mogelijk om met een software upgrade om de gelijktijdige opnames te verhogen of is dit echt decoder gerelatteerd??
Ik wil zo veel dingen zien waardoor ik vaak op 2 opnames tegelijk zit en een 3de zie en een vierde niet kan programeren.
Ik programmeer nog heel vaak op zenders waar je geen stream platform heeft of toch nog reclame krijg (zoals vtmGO).
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Law
Ik heb het vermoeden dat er meerdere tegen dit probleem aanlopen en dat het voor meerdere wel een 'ergernis' is om beperkt te zijn aan die opnames.
Het is niet zo dat je even een update doet dat je dan ineens meerdere opnames kan doen want als ze mochten van Telenet dan is het gewoon toelaten op je decoder en je kan meerdere programma's opnemen.
Het is namelijk dat Telenet deze beperking erop houd en dat dus ook voor hun eigen klanten. Telenet regio kan namelijk maar 2 opnames tegelijk doen maar VOO regio heeft 4 opnames tegelijker tijd.
Dus er is uiteindelijk geen update nodig om het voor elkaar te krijgen Thetis gewoon nodig dat Telenet deze optie vrij geeft op het netwerk dan kan Orange dit toelaten. Aangezien Telenet de touwtjes in handen heeft zal er niks van in huis komen dat Orange deze aanpassing kan doorvoeren.
31
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Law Denk dat wat @patrick2 zegt juist is - de beperking komt van Telenet uit. Weet nog de Telenet tijd waar je max 1 opname kon doen en tergelijkertijd naar iets anders kon kijken. Deed je twee opnames op dat moment, dan kon je enkel naar 1 van de twee kanalen kijken waar een opname bezig was. Het is wat later veranderd naar 2 opnames + 1 ander kanaal bekijken. Dus een andere decoder zal het probleem niet oplossen.
En ik had nog een déjà vu gevoel >> het leven van een orange decoder - Tribe
1
Silly
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 5 ans
Ja hier hetzelfde!
2 opnemen
1 live kijken
En de vierde daarvan zorg ik dat dat iets is dat ik nadien nog via een app naar de tv kan streamen 🤦♀️
Ze maken meer en meer tv zenders, grote aanbod aan programma's maar je kan niet meer opnemen dan anders 🙈
1
0