@Steven86 ik heb hier deze week nog zo een zelfde post voorbij zien komen. Beste is eens de klantendienst te contacteren maar weet dat de wachttijd kan oplopen. Je kan ook via messenger of twitter sturen.
@Steven86 ik heb het vermoeden dat er meerdere dit probleem hebben maar niet vermelden of die kijken niet naar deze zender. Maar het lijkt mij raar dat u nu de tweede bent die het vermeld en dat andere het wel kunnen bekijken. Je kan niet zeggen dat het regio verbonden is aangezien iedereen dezelfde tv gids gebruikt.
Ah zo @Steven86 je ziet dus wel de uitzending enkel de tv gids is leeg. Dat ligt aan de zender zelf die sturen dan geen informatie door / of het land stuurt geen informatie door. Kan zijn door deze moeilijke tijden of dat er geen programmatie bekend is of de programmatie wordt niet gemaakt en komt er dus iets op tv wat herhaling is. Dit ligt dan niet echt aan Orange want die maken de programmatie niet.
In bijlage heb ik eens een screens hot van de TV gids uit de app.
Ditzelfde zie ik ook op de TV gids in digibox.
Kijken kan wel maar je neemt de blokken op die geregistreerd staan als je via de rode knop opneemt maar serieopnames gaan niet door omdat de titel niet voorkomt.
@Ks1989 het kan wel mogelijk zijn. Als het betreffende land geen informatie upload in de tv gids ligt dat niet aan Orange. Het komt wel vaker voor hoor dat er buitenlandse zenders zijn die geen programmatie hebben. Maar dat kan zijn een wijziging of er is geen programmatie bekend of er zijn herhalingen. Kijk maar eens in de nacht als je ziet bij de Tell sell programma's daar staan ook geen programma's bij in de tv gids.
patrick2
+55 plus
Super User
•
@Steven86 ik heb hier deze week nog zo een zelfde post voorbij zien komen. Beste is eens de klantendienst te contacteren maar weet dat de wachttijd kan oplopen. Je kan ook via messenger of twitter sturen.
6
Ks1989
+10 plus
Dit zou niet mogen,
best even de klantendienst contacteren.
ook via Messenger/Twitter mogelijk.
succes!
1
0