Profiel van liliane-1962

Éclaireur novice

 • 

2 Berichten

Gesloten

voicemail go plus

sinds maandag over geschakeld van koala 20 naar go plus 

nooit een voicemail gehad, ik haat dit,

nu opeens voicemail, ik wil dit niet 

heb op 3 dagen tijd 27 medewerkers aan de lijn gekregen allemaal met andere uitleg, er waren er zelfs enkele bij die zeiden dat is nu verplicht door de minister!!!!

wat een gezever

maar intussen blijft mijn probleem wel,

ik heb geen facebook , msn of twitter dus hoe kan ik dit laten uitschakelen,

misschien naar een andere provider overstappen, enige oplossing,?,

 

 

Super User

 • 

8.1K Berichten

Liliane, 

geen goed nieuws, ga hier maar eens lezen bij nieuwe abonnementen

kan dat niet meer.

Succes.

Super User

 • 

7.2K Berichten

@Josette 

Wat moeten we nog geloven? De klantendienst zegt neen en @Totem zegt ja, dat kan ...

Super User

 • 

8.1K Berichten

Stefaan, dan zal Totrm dat hier eens moeten komen uitleggen hoe?

Super User

 • 

7.2K Berichten


@Josette  schreef:

Stefaan, dan zal Totrm dat hier eens moeten komen uitleggen hoe?


Daar zijn we op aan het wachten hé. Maar voor die mens is het nu WE, dus zal nog wat geduld oefenen zijn. De standaard procedure bij Orange 😋

Pisteur confirmé

 • 

4 Berichten

vroeger moest je hier een korte code voor in geven op je toestel b.v. #0000#

maar weet niet of dit nu nog van toepassing is 

Super User

 • 

7.2K Berichten

Uiteindelijk heeft ook Totem laten weten dat het voor de nieuwe formules niet meer mogelijk is om voicemail compleet uit te schakelen ...

Loading...