Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).
bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code #002#
te gebruiken (niet ##002#)
(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)
Succes !
Dat werkt ook maar even, 2 dagen nadien was het terug van dat, weer na 30 seconden die rotte voicemail. Ik blijf bij mijn oplossing door een doorschakeling naar een datakaart te doen.
Is hier al een oplossing voor gevonden?
Bij de klantendienst krijg ik op vandaag nog steeds te horen dat het uitschakelen van voicemail "niet mogelijk is".
Als hier geen verandering in komt zal ik van provider moeten veranderen.
Idem hier, als ik de voicemail niet kan uitschakelen zal ik ook van provider moeten veranderen.
Ik wil die uitschakelen omdat mijn bejaarde moeder een senioren alarm heeft dat achtereenvolgens 3 personen opbelt, als ze valt of op de noodknop drukt.
Zodra er opgenomen wordt, belt het systeem niet meer verder naar de volgende op de lijst van hulpverleners, en aangezien ik als eerste op de lijst sta, wordt er niemand meer verwittigd als ze in nood verkeerd en hulp nodig heeft.
Dit kan mogelijk iets levensbedreigend zijn.
Bij welke andere providers kan voicemail wel volledig uitgeschakeld worden ?