Profil de Arthurzwoferink

Apprenti pisteur

• 

2  messages

mercredi 20 mai 2020 17:21

Maken jullie allemaal gebruik van de4GB gratis??

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 5 ans

@Arthurzwoferink 

Ik heb 5 GB gratis. En neen, ik gebruik ze niet. Of toch wel, die gratis data worden eerst aangesproken, het is pas als ze op zijn dat mijn eigen data aangesproken worden. Maar dat is dus nooit het geval.

Samengevat ik heb momenteel dus 5 GB + 5 GB en ik verbruik er nog niet één ....

Zou ze graag weggeven aan wie ze nodig heeft. Wie er iets kan op vinden om dat mogelijk te maken, be my guest ...

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Arthurzwoferink  ik heb ze wel maar maak er ook niet veel gebruik van. Ik gebruik zelden tot nooit data als ik een verbruik heb van 2 GB per maand is dat veel . Zelden zit ik aan de 1GB maar goed een cadeau is mooi meegenomen en dus een gegeven paard moet je niet ......

Sage

• 

7.5K  messages

Goedemorgen,

op dit moment niet als we weg zijn met de motorhome wel dus

als er géén wifi voorhanden is.

Dus zou ik ze graag kunnen opsparen voor later gebruik of cadeau geven aan een ander.

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

il y a 5 ans

Nee, er stond bij mij nog een ander cadeau gereed en heb dat genomen. Was een abo op hln, de morgen of de humo voor een aantal weken. Heb genoeg data in mijn bundel.

Sage

• 

7.2K  messages

@Davyc  schreef:

Nee, er stond bij mij nog een ander cadeau gereed en heb dat genomen. Was een abo op hln, de morgen of de humo voor een aantal weken. Heb genoeg data in mijn bundel.

Ik vermoed dat TS doelde op de GB die we kado gekregen hebben in het kader van de corona crisis. Dat staat los van de klassieke cadeautjes.

Ik kan me natuurlijk vergissen. Maar ik heb wel in die zin geantwoord.

Pisteur confirmé

• 

5  messages

il y a 5 ans

De gratis data vind ik altijd een leuk cadeau. Als Tempo Giga klant kan ik zo weer 1 maand verder. Top cadeau!

Sage

• 

7.2K  messages

Toch altijd fijn van te lezen dat er iemand nut en plezier van heeft 😁

Pisteur expérimenté

• 

12  messages

il y a 5 ans

De 5 gb extra door corona is wel welkom, de 4 gb die ik extra kon krijgen heb ik niet genomen.

Wel de actie van Humo [maar hun 6 weken gratis klopt niet, je krijgt 2 weken van Orange en dan moet je zelf de 4 weken via de Humo zelf afsluiten]

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Ik vond de gratis 4GB een beetje nutteloos momenteel. We zitten veel thuis en maken dus gebruik van WiFi ipv mobiele data.

Achja al bij al is het leuk van Orange om hun klanten iets gratis te geven 🙂

Sage

• 

11K  messages

@StefanMsk  eigenlijk is Orange ook de enige provider die een cadeau geeft aan zijn klanten. En ik heb het dus even niet over de Corona tijden want daar doet elke provider erg zijn best mee eerlijk is eerlijk. Maar zo tussen door krijg je nog eens iets , bij Proximus kon dat vroeger door punten te sparen maar die zijn ervan af gestapt en Telenet ja die vraagt elke maand aan de klant een cadeau , de factuur. 

Pisteur expérimenté

• 

28  messages

Inderdaad man! Ik vind de Orange thankyou top en denk dat veel mensen het appreciëren. Een extra voordeel voor mij: ik maak enkel gebruik van data (ik bel ook via FaceTime/Whatsapp). De €15 die ik maandelijks spendeer aan een Tempo giga herlaadkaart laad ik iedere maand op mijn PlayStation tegoed waar ik mijn spellen mee koop 😁 dus echt Win-Win voor mij. 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

il y a 5 ans

Hier ook 4+4, als ik ze krijg, laat ik mijn 4G veel vlugger aanstaan. Minder kopzorgen daar mijn verbruik rond de 3 à 4Gb ligt

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Ja ik maak er gebruik van 

Sage

• 

11K  messages

@Sharyn  zie dat je ook nieuw bent hier. Welkom !!! 

Geniet ook van je extra verkregen data. 

Apprenti pisteur

• 

2  messages

@patrick2  dankjewel!

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

Ik wel😅

Pisteur expérimenté

• 

26  messages

il y a 5 ans

Ik maak er soms gebruik van, ik moet tegenwoordig ook gewoon niet veel buiten zijn waardoor ik telkens gebruik maak van de wifi. 

Pisteur confirmé

• 

2  messages

Ik heb de 4GB extra als kadootje niet gebruikt en ben voor de Rituals korting gegaan 🙂 15GB per maand is in principe voldoende (afhankelijk hoeveel updates er voor de wagen uitgerold worden).

Sage

• 

11K  messages

@Junni  ook nieuw hier zie ik. Dus welkom op de Tribe ! 

Moest je zelf ergens vragen over hebben kan je deze zeker stellen en anders lees zeker eens de Tribe door. 

Pisteur expérimenté

• 

30  messages

@Junni ze reageren snel als je een vraag stelt!

Sage

• 

11K  messages

@Davyc  des te sneller kunnen we een oplossing bieden. Soms gaat er wel ff een tijd over hoor maar er is altijd wel iemand online die een antwoord kan voorzien. Als iedereen ook dan zijn of haar vraag markeert als oplossing helpt het ander tribers en de nieuwe Tribers ook weer op weg. 

Pisteur confirmé

• 

3  messages

il y a 5 ans

Gratis data altijd leuk. 

Sage

• 

11K  messages

@Peter13  ook net nieuw hier zie ik. Welkom op de Tribe. Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Aarzel niet om al eens een kijkje te nemen in de categorieën en de zoekbalk te gebruiken naar een specifieke vraag of tip of idee. Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe

Hier heb je nog wat informatie die je nog verder kan helpen op de Tribe.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Dank u

Loading...