Profil de StijnenD

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

samedi 9 novembre 2019 10:01

Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

4.4K  messages

il y a 6 ans

@StijnenD 

Als je een LOVE abonnement hebt met Cheetah krijg je 8GB internet + 8GB bonus. 16GB in totaal!!!

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Zonder love van 8 naar 15gb , reden ? Geen idee maar het is wel zo 👍

4.4K  messages

Hallo,

Amai dat is echt wel tof he voor de mensen die Cheetah hebben , nu zou Arend ook wel update mogen hebben , hogere limiet ( meer dan 20GB ) of hogere snelheid na de 20GB ( meer dan die trage 512KB/SEC )

Ben benieuwd.

Groetjes,

KJ

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Inderdaad erg fijn voor de mensen die Cheetah hebben of nu aanschaffen. 

Werl zeer vreemd dat er op de Orange website nog steeds 8 GB staat en dat ik die folder van Brussel nergens onine kan vinden ....

Allemaal very strange ....

Sage

• 

11K  messages

Vindt het ook een raar gegeven. Normaal zou dit dan toch op de website erbij moeten staan. Snap er ook niet veel van .

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

hahaha, inderdaad 🤪 je zou op zijn minst denken dat ze hier reclame mee maken of mij met een mailtje op de hoogte brengen. Zo maar even 7gb per maand er bij terwijl ik jaren aan het zeuren ben voor meer internet download 😁😁😁😁

Sage

• 

11K  messages

il y a 6 ans

@StijnenD  heb eens gekeken maar zie geen verandering in de abonnementen bij de gsm. Wat @Anonymous  zegt lijkt mij het meest waarschijnlijke dat u een Love pakket heeft waardoor de data verdubbeld wordt .

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 6 ans

Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! 😄 

4.4K  messages

il y a 6 ans

@ allen

Moest ik Cheetah nemen in mijn Love pakket, dan zou ik in theorie 15gb + 15gb hebben?
Dat is dan meer dan Arend, want die is maar tot 20gb onbeperkt.

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous  dat is een goede beredenering want Love verdubbeld de data tot aan Arend.

4.4K  messages

@patrick2 

Ik heb het eens even nagekeken via m'n klantenzone.
Als ik nu wijzig heb ik 30Gb om te surfen. Ik vind het dus ook vreemd, dat je er niets van kan terug vinden op de site van Orange!!

1 pièce jointe

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Anonymous  schreef:

@ allen

Moest ik Cheetah nemen in mijn Love pakket, dan zou ik in theorie 15gb + 15gb hebben?
Dat is dan meer dan Arend, want die is maar tot 20gb onbeperkt.

Ja dat klopt, voor zover wij dat kunnen nagaan natuurlijk. Maar volgens de huidige regels is dat correct.

Ik vermoed daarom dat dit ofwel verminderd zal worden ofwel dat Arend ook een upgrade krijgt (het "onbeperkt" dan welteverstaan)

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Raar

Pisteur expérimenté

• 

24  messages

Ik zie niets meer staan van mijn abonnement bij coyote , volgens mij werkt deze nog wel. 

Of is dit een compensatie daarvoor ? Screenshot_20191111-204100.jpg

Sage

• 

11K  messages

@KurtC denk niet dat het een compensatie hiervoor wordt dus dat de coyote wel blijft bestaan.

@allen , misschien beter wachten tot morgen of eventueel tot na middernacht om te zien of de website aangepast is of wordt. Want iedereen heeft ineens 15 GB staan dus er zal wel iets van waar zijn. Maar wel erg raar dat er niks gecommuniceerd is geweest door Orange of de communicatie komt nog. Zou dat betekenen dat elk abonnement wordt aangepast ?

4.4K  messages

Ik ga zelf nog even wachten met een wijziging van m'n abonnement, tot Orange hier officieel heeft over gecommuniceerd!!!

Sage

• 

11K  messages

@Anonymous  ik denk dat dat ook het beste om te wachten tot er een officiele communicatie volgt.

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

Een compensatie voor het wegvallen van Coyote zal het wel niet zijn ... De gratis Coyote (wat overigens niet voor iedereen een nuttig "cadeau" was) was sowieso al ten grave gedragen, en dat vervangen door een gratis verdubbelen van de data (waar dus WEL iedereen van kan genieten), daar geloof ik niks van.

Trouwens, dan zou het voor Koala ook het geval moeten zijn, en dat is het toch niet, voor zover ik weet ...

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

İdd, Orange is de beste! 

Sage

• 

11K  messages

@Mustii61  orange is zeker niet slecht bezig !!! Het kan altijd beter maar ja daar is de Tribe ook voor he ideeen met elkaar te delen !!

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Zo ja, schakel ik over naar de Cheetah! 

Ervaren verkenner

• 

7.2K  messages

@Aselintarcan  schreef:

Zo ja, schakel ik over naar de Cheetah! 

Tot hiertoe weten we enkel dat Cheetah in een Love pakket 30 GB data heeft (maar als je doorbuiten gaat kost het geld) en dat Arend in een Love pakket 20 GB data heeft (maar als je daarbuiten gaat kost het niets, je word wel op smalband gezet).

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

il y a 6 ans

Ik heb hierover gisteren een sms ontvangen van orange en volgens de app heb ik sinds kort ook 15GB surfvolume. 
ook cheetah abonnement 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

369F93EB-1716-4AC6-9DBB-13032AB3CED8.png

Blijkbaar zelfs 16,5GB! 

Sage

• 

11K  messages

@Yelgazar omdat u een abonnement met smartphone heeft. 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

Nee dat is volgens mij een foutje. Heb geen abonnement met smartphone. Heb ze niet eens op hetzelfde moment samen gekocht 😕 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

il y a 5 ans

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Ugh @StijnenD,

Totem bevestigt dat je Cheetah abo wel 15GB aanbiedt, als je een LOVE-pakket neemt wordt het verdubbeld. Je krijgt dus 30GB.
Totem's zonnegroeten !

Totem

Loading...