Adriaanvn
+4 plus
27 Messages
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding:
Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon) gebruik maakt van de website, ben ik in die richting gaan zoeken en vond dat Google een update voor Android Webview heeft verspreid die sommige apps (waaronder Gmail!) laat crashen.
Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.
Dit topic is een vervolg op deze; een door Cdt24801 aangemaakt topic (zonder probleemomschrijving) mag (wat mij betreft) worden verwijderd.
Question
•
mis à jour
5.3K
3
0
0
Josette
+56 plus
Chef chaman
•
@Adriaanvn goedenavond,
zie antwoord bij je andere topic aub?
https://community.orange.be/t5/Mobiel-internet/Re-App-laat-me-geen-opties-meer-kiezen-nieuwe-klantenzone/td-p/95834
10
AU
Anonymous User
+33 plus
Persoonlijk heb ik ook geen last van de MyOrange app , ik heb Android 11 , en het werkt perfect !
Groeten,
bigMODDER
0
0
Jdbt
De mogelijkheid om opties aan te kopen (mobiele data in dit geval) is bij mij ook verdwenen in de app onder 'Tarief en opties'. Enkel de knop 'Tariefplan wijzigen' staat daar nu, maar daar krijg ik ook dezelfde foutmelding als de vraagsteller. Ik denk trouwens dat het niet de bedoeling is dat ik onder 'tariefplan wijzigen' moet kijken om een optie aan te kopen? Heb het nu voor mezelf voorlopig ook via de website opgelost, maar een oplossing zou fijn zijn. (gmail en dergelijke werken overigens wel bij mij op de telefoon)
Mvg,
Jonas
2