Éclaireur novice
•
1 message(s)
Pin simkaart niet deblokkeren met correcte puk.
Onlangs installeerde ik een eSIM voor mijn iPhone. Ik verwijderde de fysieke simkaart en gebruik deze al een tijdje niet.
Ik had problemen met het instellen van mijn mobiele internet en wou deze simkaart opnieuw installeren. Hiervoor vroegen ze me de puk code, deze gaf ik meerde malen correct in en toch kan ik de nieuwe pin code niet bevestigen en geeft een foutmelding aan na het herhaalde nieuwe pincode in te voeren. Weet iemand raad aub?

Josette
Super User
•
8.2K messages
@Glenn921 een goedemorgen.
Hij is misschien geblokkeerd?
Je kan: als eerste
Of
Bel naar het supportteam van Orange op het nummer 5000. Zij zullen je code resetten naar 1234 en daarna kan je een nieuwe en veilige pincode.
Succes.
0
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Glenn921
Als je éénmaal je E-sim geïnstalleerd hebt op je gsm toestel is je fysieke simkaart buiten gebruik.
Je E-sim is je vervangende simkaart maar enkel ingebouwd op je toestel. Dus je deactiveert de oude simkaart en activeert je nieuwe simkaart , je E-sim. Dus de moeite gaat voor niks zijn aangezien je niks meer hebt aan je fysieke simkaart.
Misschien je probleem eens uitleggen betreft je probleem van het mobiele internet ?
0
0