Profil de RizlaineB

Community Manager

• 

1.3K  messages

En wat als we samen het Orange-forum verder ontwikkelen?

Hallo allemaal,

Het Orange-forum is een plek om ervaringen te delen en elkaar te helpen.  Jouw ideeën zijn dan ook heel waardevol om het forum verder te verbeteren.

Wat zou je graag zien veranderen of toevoegen? Nieuwe inhoud, animaties, wedstrijden, verbeteringen aan de navigatie… alles is welkom! 🧡

Elke suggestie wordt gelezen, beantwoord en opgevolgd met het team wanneer er concrete acties mogelijk zijn.

Samen maken we van het forum een nog nuttigere en aangenamere plek voor iedereen.

Deel je ideeën in de reacties, we kijken ernaar uit om ze te lezen!

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Het zou leuk zijn mocht de forum iets beter in orde zijn . Weet dat jullie al veel gedaan hebben en je best doen . Maar elke keer je moeten inloggen vind ik niet prettig. Nochtans bij mij is alles in orde . Zelfs als ik iets wil posten .Fijne groetjes.

Community Manager

• 

1.3K  messages

Hallo @Tinneke2 ,

Wat bedoel je precies met “meer in orde”?
Bedankt voor je feedback 😊

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

Ik moet telkens inloggen met mijn paswoord en naam . . Ook als ik iets wil posten . De update zijn ook niet oké . Ben niet de enige die deze opmerking al heeft gemaakt …. Waarschijnlijk omdat er andere moderators zijn ??? 

Daadoor dat ik misschien elke keer moet opnieuw moet inloggen . Ik weet dat u je best doet .@RizlaineB . En daarvoor een proficiat 🙌. Maar zo fijn zijn dat ik dat niet telkens moet doen . Weet dat je je best doet . Fijne avond en dank u voor je reactie . 

fijne groetjes tinneke2

Community Manager

• 

1.3K  messages

Hallo @Tinneke2 ,

Bedoel je dat je het vakje “aangemeld blijven” aanvinkt en dat je op dezelfde dag toch opnieuw je wachtwoord moet invullen?

Sinds wanneer heb je dat probleem?

Ik neem dit mee en ga kijken of we een oplossing kunnen vinden 🙂

Chaman confirmé

• 

4.1K  messages

@RizlaineB dat klopt ben aangemeld maar moet inderdaad telkens mijn wachtwoord opnieuw invullen en naam 

Community Manager

• 

1.3K  messages

@Tinneke2 , Sinds wanneer heb je dit probleem ?

Super User

• 

11.2K  messages

@RizlaineB 

Als ik het bekijk is er niet veel verandering nodig maar toch zou ik wel dingen aanpassen.

Als je de begin pagina / de home pagina , hebt zou ik rechts dingen al aanpassen. Hierbij wat ik zou maken: 

• De welkom zou ik weg halen en daar duidelijk de regels van het forum zetten. Want niet iedereen kent de regels dus dat moet in één oogopslag duidelijk zijn. 
  • De info , De Orange gemeenschap is , zou ik weg halen , dat leest niemand en denk ook niet dat iemand dat echt interesseert. Maak daar eventueel de beste topics van of de meest gelezen topics of de beste oplossingen van de meest terugkerende vragen. Er zijn altijd wel veel terugkerende vragen en die ook al wel opgelost zijn. Dan beste die daar zetten. 
  • Beste leden van de Community , is dat echt nodig ? zou daar eerder de categorieën zetten. Op die manier maakt dit het stuk overzichtelijker dan nu midden in het home screen. 
  • Wat plaats je dan in het hoofdscreen waar de categorieën staan ? NIKS , dat zou ik leeg laten zodat je meer rust krijgt op de pagina zelf. 
  • Het in de kijker zou ik dan laten staan en daar echt de nieuwste aankondigen zetten die Orange doet. Denk aan een nieuwe tv box , nieuwe lanceringen abonnementen , eventuele prijs verhoging moest die komen. En vooral als er een incident is , een algemene storing plaats dit op het forum. Nu zag ik laatst op de site dat activeringen van simkaarten langer duurde dan normaal. Dat staat op de site maar zet die ook op het forum als belangrijk detail. Dat scheelt tig vragen en antwoorden als die er komen.   

Voor de rest heb ik niet direct een opmerking maar kijk wel graag mee als er nog verbeteringen zouden kunnen. 

Om een nieuw topic te starten zou ik dit proberen onder de zoekbalk te zetten. waarom ? Als men zoekt en vindt niks dan kan je direct overgaan naar een topic te starten. 

(Modifié)

Community Manager

• 

1.3K  messages

Hallo @patrick2 ,

Heel erg bedankt voor je feedback, die is echt heel waardevol voor ons. Ik neem de tijd om je ideeën goed te bekijken en samen met het team te bespreken wat we kunnen aanpassen.

Het is echt fijn om input van onze leden te krijgen. We hebben die nodig om de community-sfeer te behouden en verder te verbeteren.

Ik hou je zeker op de hoogte van de volgende veranderingen 🙂

Loading...