Voorlopig ziet 5G er nog niet direct aan te komen: Orange België gaat op korte termijn geen 5G lanceren voor zijn particuliere klanten volgens de CEO Xavier Pichon.
Dit vanwege nog lopende rechtszaken van mensen tegen de 5G technologie, stralingsnormen die nog niet zijn gelijkgetrokken in België en tot slot heeft Orange nog geen leverancier toegekend voor de kern van het netwerk.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven
Ik denk inderdaad niet dat orange snel met 5G gaat komen dit was de slide die apple gebruikte bij de iPhone 13 lancering gisteren toen het ging over de 5G functie.. orange staat er wel tussen samen met proximus en NRJ maar wanneer dit gaat uitkomen geen idee…
@Sb1998 5G is enkel al beetje beschikbaar bij Proximus , nu bij hun moet je wel een speciaal abonnement hebben om dan toegang te kunnen krijgen tot hun 5G.
Ik denk dat de meeste providers daar wel munt zullen uit slaan en een speciaal abo gaan voorzien. Trouwens, als ik me niet vergis, die 5G van Px die er nu al is, dat is maar een verzwakte versie dacht ik. Nog niet de echte volle 5G.
@Cdt24801 : Klopt , maar het speciaal abo is wel volledig onbeperkt , ook het mobiel internet -> In België: je surft onbeperkt aan de hoogste snelheid via 4G, 4G+ en 5G netwerk <- .
Dus Proximus rolt hun 5G (lite) vervroegt uit, en vandaag heeft Telenet ook bekend gemaakt dat ze 5G (ook lite vermoedelijk) vanaf 6/12 gaan beginnen uitrollen en van orange nog steeds niets dus Orange zal weer de laatste zijn helaas 😔
Solution acceptée
Lotus-3C
Pisteur vétéran
•
49 messages
@Sb1998
Voorlopig ziet 5G er nog niet direct aan te komen:
Orange België gaat op korte termijn geen 5G lanceren voor zijn particuliere klanten volgens de CEO Xavier Pichon.
Dit vanwege nog lopende rechtszaken van mensen tegen de 5G technologie, stralingsnormen die nog niet zijn gelijkgetrokken in België en tot slot heeft Orange nog geen leverancier toegekend voor de kern van het netwerk.
P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven
2
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
@Sb1998
Zal nog wel efkes duren denk ik ... De Belgische politiek kennende ....
4
0
Loukabe
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Ik weet het niet maar het zal toch zo lang niet meer duren met de technologie van tegenwoordig
1
0
Data_w
Pisteur expérimenté
•
17 messages
Dus Proximus rolt hun 5G (lite) vervroegt uit, en vandaag heeft Telenet ook bekend gemaakt dat ze 5G (ook lite vermoedelijk) vanaf 6/12 gaan beginnen uitrollen en van orange nog steeds niets dus Orange zal weer de laatste zijn helaas 😔
3
0