Profil de Tamara1

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Flybox doet niks meer

Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen? 

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

@Tamara1  hebben ze in de shop een andere voeding op de box aangesloten om na te gaan of deze defect is ?

Super User

 • 

7.2K  messages

@Tamara1

Je zou toch inderdaad mogen verwachten dat een toestel dat slechts een week oud is en stukgaat zonder veel poespas gewoon omgeruild wordt voor een nieuw exemplaar. Of heeft men u ergens zwart op wit getoond dat zulks uitgesloten is?

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

@Jerre: nee hebben ze niet gedaan 😔

@Cdt24801: staat nergens beschreven. Integendeel...er is zelfs 2 jaar garantie op

Super User

 • 

7.2K  messages

@Tamara1

Ik zou toch eens kontakt opnemen met de klantendienst en daar uw verhaal doen. Een gloednieuw toestel dat defect is, dient zonder meer omgeruild te worden voor een nieuw exemplaar. Tenzij er expliciet iets anders in de verkoopsvoorwaarden staat, maar dan moeten ze u dat kunnen tonen.

Guerisseur confirmé

 • 

363  messages

@Tamara1  als er geen lichtjes branden is er een grote kans dat enkel de voeding defect is.

Ze moeten dit toestel gewoon onder garantie omwisselen.

Bel anders eens naar de klantendienst 02745 9500 of 5000 (mobiel).

Grand Sage

 • 

4.1K  messages

Vorige week flybox aangekocht. Alles werkte naar behoren tot plots...niks meer. Geen lichtjes gewoon nada. Ik ga weer naar de winkel van aankoop en zij willen wel mijn toestel opsturen om hem te repareren maar geen ander toestel geven. Hierbij komt nog is bij dat er een kans is dat ik 59€ offerte mag ophoesten + eventuele werkuren. Kan men gewoon geen ander toestel geven in de plek van het mijne? Kan toch niet mogelijk zijn dat ik oftewel een hele som aan kosten moet ophoesten of nogmaals een nieuw toestel moet aankopen? 

Ugh @Tamara1,

 

Is je Flybox intussen hersteld?

 

De Orange-stamleden van het webcare team zullen zorgen voor de financiële tussenkomst van de kosten. Geen reden tot zorgen! 🙂

 

Dans de overwinning tot in de nacht

       🌵 Totems Groet 🌵

Loading...