Pisteur confirmé
•
14 messages
Flybox traag internet
Al meer dan een week zeer traag internet. een bestandje van 50 megabyte downloaden duurt 35 minuten. Dacht ook eerst dat ik de 150GB had opgebruikt maar de 28ste van de maand wordt dit op 0 gezet en is ook zo gebeurt.
De speedtest geeft een snelheid van 0.5 Mbps terwijl dit in normale omstandigheden rond de 60 Mbps of meer is. Via de chat reeds contact gehad maar er is nog niets veranderd.
Modem reeds meerdere malen gereset maar geen resultaat, ook nog eens gecontroleerd op firmware updates geen updates beschikbaar.
Een week geleden met de chat een dossier aangemaakt tot heden nog niks resultaat
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 4 ans
@jbmk
Je kan eens proberen om je Flybox te verplaatsen naar een andere plek in je huis. kan zijn dat je op die plaats minder 'bereik' hebt , ondanks dat jij ziet dat je bereik super is. Je moet dat hetzelfde zien als een gsm toestel dat als je op de ene plaats minder snelheid hebt en je op een andere plaats betere snelheden haalt.
Zou dat eens proberen en zien wat het resultaat is. Hier zijn nog al topics die ongeveer over hetzelfde gaan en verplaatsing heeft het kunnen verhelpen. Ik zeg niet dat het ook effectief de oplossing maar het is een oplossing die je kan proberen. Kan ook zijn dat er een ander probleem is natuurlijk.
0
0
jbmk
Pisteur confirmé
•
14 messages
il y a 4 ans
Patrick2, dit heb ik ook al geprobeerd, echterzonder resultaat. De flybox staat vanaf het begin op dezelfde plek nooit problemen mee gehad. Altijd vol signaal 4G.
1
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 4 ans
@jbmk
Wanneer je op de plaats waar de flybox staat eens met uw gsm kijkt, hoe is de 4G daarop?
0
0
jbmk
Pisteur confirmé
•
14 messages
il y a 4 ans
Cdt24801
Op mijn GSM is het signaal bijna vol. Kan nog eens proberen in een andere kamer.
0
0
jbmk
Pisteur confirmé
•
14 messages
il y a 4 ans
Heb net de modem buiten eens aangesloten, probleem blijft hetzelfde, traag, zeeeeeeer traag speedtest 0.6Mbps
0
0
jbmk
Pisteur confirmé
•
14 messages
il y a 4 ans
2
0
pwfick
Pisteur confirmé
•
5 messages
il y a 4 ans
Ik ondervind precies hetzelfde probleem, ook met de flybox. Mijn snelheid is ook 'afgeknepen' op 0.5 Mbps. Dit is ook sinds de 28e, maar op de 28e heb ik een bericht gekregen dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt. Op 4 december is mijn nieuwe bundel ingegaan, dus sindsdien zou ik weer internet moeten hebben tegen normale snelheid, maar het is nog altijd super traag.
PS: Het heeft me anderhalf uur gekost om dit antwoord te posten. Ik kon de website niet laden. Dit kan liggen aan mijn trage internetverbinding, maar ik heb meer het idee dat de website van orange ook problemen ondervindt op dit moment.
6
0
Droppie
Pisteur expérimenté
•
11 messages
il y a 4 ans
Hallo,
Bij mij is het ook super traag, de standaard 50gb zijn verbruikt. Maar van de avond en weekend heb ik er nog 48gb over, maar deze zijn ook terug geschroefd naar een snelheid van 0,5 omdat de standaard 50GB op is. Je kan dit alleen maar oplossen door een booster van 5€ te kopen, ik vind dit belachelijk. Ik woon in een buitengebied zonder de beschikking over vast internet, anders was ik allang overgestapt. Ik hoop dat dit ook bij Orange onder ogen komt en de 5€ terug geeft.
0
0
jbmk
Pisteur confirmé
•
14 messages
il y a 4 ans
Internet terug normale snelheid.
0
0
digiboy40
Apprenti guérisseur
•
176 messages
il y a 4 ans
Sedert 3/12/2021 hetzelfde probleem: downloadsnelheid 0,5mbps en toch volledige data beschikbaar. Naar een Orange winkel geweest: daar beweren ze dat ik mijn modem maar eens moet resetten. resultaat: geen oplossing! Daarna gebeld naar Orange klantendienst en het probleem uitgelegd: geen oplossing, ze stuurden het dossier door naar hun technische dienst, zouden binnen 48 uit terugbellen...NIET dus! Via dit forum toevallig gelezen dat een herlading van 5 euro (boost) de snelheid terug zou heractiveren...dit werkte wel! Nu ben ik als klant 5 euro extra kwijt voor een technisch probleem bij Orange. Ook geen enkele ondersteuning voor dit probleem omdat het personeel bij Orange te weinig kennis heeft van de Flybox klanten
0
digiboy40
Apprenti guérisseur
•
176 messages
il y a 4 ans
Hier ook plots smalband internet (0,5 mbps), alhoewel ik nog maar 1% data opgebruikt heb. Enigste oplossing is inderdaad een data boost bijbetalen van 5 euro. Bij Orange zelf waren ze niet in staat dit probleem zelf op te lossen!
4
linsy
Apprenti pisteur
•
2 messages
il y a 4 ans
Hier juist het zelfde , al meer dan een week ...en het internet op de gsm is ook slecht of zelfs geen verbinding
1
0
RonaldV
Pisteur expérimenté
•
13 messages
il y a 4 ans
@iedereen / lotgenoten
’t is nu 17:00, en ik heb zo’n 12 à 13 Mbps downloadsnelheid.(heb vroeger nooit veel meer gehad…)
Heb niets vernomen van Orange, maar plots werkt het…
Hopelijk komt het nog voor iedereen in orde…
3
digiboy40
Apprenti guérisseur
•
176 messages
il y a 4 ans
Niet mooi van Orange: de klant moet 5 euro betalen voor een technisch probleem waarvan de oorzaak niet bij de klant ligt!
1
0
Omeralo12
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 3 ans
Heb hetzelfde probleem, hoe heb je dit opgelost?
3
0