@Orangeuser1 je kan over gaan naar een nieuwe formule de Go formule. Denk er wel aan dat als je dat doet je de cloud opslag en coyote kwijt bent en je dus ook niet meer terug kan naar je dolfijn. Bij Go plus heb je al 5 GB data inbegrepen en onbeperkt bellen en sms en mms.
@Eve6691 wel op letten met wat je zegt. Het klopt wat je zegt maar zodra je naar een Go formule gaat is je dubbele data weg die krijg je dan niet meer.
@Eve6691 ja ja de nieuwe tarief plannenzijn uitgebracht . Ik heb die ook ben er zeer tevreden van moet ik zeggen. En dat de dubbele data en de Orange cloud en Coyote weg zijn is geen probleem voor mij. Gebruikte dat toch al niet en aangezien ik een eigen cloud heb thuis vanuit mijn NAS server is dat geen probleem.
Goed dat je het zegt, dat wist ik niet! Heb zelf ook dolfijn en ben al enkele jaren LOVE klant. Is ondertussen alweer veel veranderd dan!
Inderdaad. Met de invoering van de GO abo's is er vanalles veranderd, en dikwijls worden die "details" al eens "vergeten".
En dat gaat het steeds over de "neveneffecten" zal ik het noemen, dus niet over de abo's op zichzelf. Want dat is dik genoeg in de verf gezet: per abo de belminuten,, aantal smsjes en databundel zijn netjes opgelijst en vergeleken met de voorgangers, net zoals de prijs.
Er zijn natuurlijk ook een aantal dingen in de plaats gekomen, zoals second call bvb, maar ook daar wordt niet steeds op gelet of rekening mee gehouden.
Josette
Sage
•
7.5K messages
il y a 5 ans
@Orangeuser1 goedenavond,
denk dat die keuze bij jezelf ligt.
Wat je ervoor wil uitgeven.
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Orangeuser1 je kan over gaan naar een nieuwe formule de Go formule. Denk er wel aan dat als je dat doet je de cloud opslag en coyote kwijt bent en je dus ook niet meer terug kan naar je dolfijn. Bij Go plus heb je al 5 GB data inbegrepen en onbeperkt bellen en sms en mms.
0
Eve6691
Pisteur confirmé
•
8 messages
il y a 5 ans
Je krijgt dubbele mobiele data als je LOVE klant wordt. Dus de combinatie van je gsm én TV en internet van Orange.
7