Pisteur expérimenté
•
11 messages
Nog geen terugbetaling Easy Internet@home?
Goedendag iedereen
hier onder kan je de volledige uitleg lezen waar dit over gaat
ofwel het geen ik ook via email naar de klantendienst heb gestuurt
of in kort
hoelang kan het duren om een crediet nota te krijgen of een terugstorting van een automatisch geanulleerde aankoop ?
2 maand geleden heb ik internet@home besteld via de website
deze bestelling was niet doorgegaan in het systeem
de dag erna heb ik ik de winkel zelf een flybox gekocht
op dit moment heb ik nog altijd geen terugstorting gekregen van de online aankoop van de flybox
ik heb de klantendienst al een paar keer gebeld en gevraagd om het bedrag van de flybox van mijn factuur te halen, zodat ik technisch mijn geld terug heb gekregen door een goedkoper factuur ( ofwel credit nota genaamd ) aangezien er nog altijd geen terugstoring is gebeurd
vorige maand was de laatste keer dat ik belde, en kreeg toen te horen dat ze er mee bezig waren maar dat er nog geen antwoordt beschikbaar is
nu zijn we een maand verder , buiten dat ik door de sales word opgebeld voor een ander pakket is dit probleem nog altijd niet opgelost
kan u mij informeren hoever dit staat ? want mijn volgende factuur moet betaald worden en ik zou heel graag die crediet nota op deze factuur hebben in plaats van elke maand te contacteren om te horen dat het nog niet in orde is
zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben ?
en hoe is het opgelost geraakt ?
mvg
PowerChaos
Solution acceptée
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh @PowerChaos,
Ow :-(!
Ik ben mijn licht gaan opsteken in het Orange-dorp. Zij hebben vandaag gezorgd voor de terugbetaling van je Flybox. 😄 De terugbetaling vindt plaats binnen de tien dagen.
Bedankt voor je geduld én begrip!
Drink hoop uit de waterbron
🏹 Totems Groet 🏹
0
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 7 ans
@PowerChaos normaal gezien , en let wel ik zeg normaal gezien , zou er eerst aan dat bedrag voldaan moet worden voor al eer men een credit nota kan maken of kan terug betalen. Maar u zegt dat ze er al mee bezig zijn dus zou zo veel mogelijk contact houden met de klantendienst hier over. U kan ook met de messenger sturen via facebook omdat ze daar ook redelijk snel antwoorden. Misschien zijn er andere die dit gelijkaardig hebben voor gehad .
2
0