Pisteur expérimenté
•
22 Berichten
probleem internetverbinding
Dag allemaal,
Sinds een paar dagen verlies ik vaak internet of is het erg traag. Het werkt voor een paar uur prima, maar dan stopt het ineens en moet ik de modem opnieuw opstarten. erg vervelend! Wat kan ik hiertegen doen? Heeft iemand tips?
Alvast bedankt!

lithion
Pisteur vétéran
•
69 Berichten
Contact opnemen met de helpdesk. Op het forum zitten enkel klanten.
0
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@pau1 goedenavond’
heb je al eens alle stekkers uit de muur gehaald van de modem en router?
Na 10 min terug alles insteken.
Je toestel volledig opnieuw opstarten.
Succes.
0
ReadyFreddy
Pisteur expérimenté
•
28 Berichten
Vaak raden ze aan om een Reset te doen van de modem, soms helpt het soms niet . . .
0
BertDC
Pisteur confirmé
•
3 Berichten
Ik heb hetzelfde probleem. Is het toeval dat dit pas voorvalt nadat we een mail kregen voor de extra betalende 'stabiele Wificomfort-dienst'? Ik dacht trouwens dat ik sowieso 'stabiele wifi' zou krijgen toen ik voor Orange koos...
0
Hasan91
Pisteur vétéran
•
41 Berichten
heb je al eens alle stekkers uit de muur gehaald van de modem en router?
Na 10 min terug alles insteken.
Je toestel volledig opnieuw opstarten.
Of.Contact opnemen met de helpdesk. Op het forum zitten enkel klanten.
1
0
Josette
Super User
•
8.1K Berichten
@pau1 goedenavond,
is het intussen beter met je verbinding?
Fijne avond.
0
0
angeloheyman
Apprenti pisteur
•
2 Berichten
Het controleren of de bekabeling goed vast zit misschien? Soms kan het ook helpen om bij het heropstarten van de router 10 minuten te wachten. Heb je dit probleem met al je apparaten?
Indien het probleem zich blijft voordoen kan het zijn dat je de provider zal moeten contacteren.
0
0