Pisteur vétéran
•
42 messages
Storing: Mobiele internet werkt niet meer, werkt wel bij Hey Telecom
Sinds 18u30 komen er via de Allestoringen website erg veel meldingen binnen. (zie screenshot hieronder) Het mobiele internet werkt al enkele uren niet meer. Ik heb dit zelf ook getest, en het werkt inderdaad niet meer op toestellen met Orange simkaarten. Maar wat blijkt nu, op GSM's met een Hey Telecom simkaart (B-merk van Orange, op het Orange netwerk) werkt het mobiele internet wel nog zonder enige problemen, raar.
Ik vind het ook niet oké dat Orange voor de zoveelste keer de klanten niet informeert i.v.m. een nieuwe storing. Er zou al lang een bericht op sociale media geplaatst moeten worden, of d.m.v. een info bericht via SMS.
Hopelijk kan er meer uitleg gegeven over deze storing. Hoelang deze namelijk nog zal duren, en wat de oorzaak hiervan is.
catronomix
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 1 an
Zelfde hier, 4g flybox modem, zegt dat ie verbonden is maar kan met niets verbinden, dns servers ook niet toegankelijk. Bij Telenet 4g geen problemen, terwijl orange toch hetzelfde netwerk gebruikt?
Ik snap ook niet dat Orange niet minstens 1 iemand altijd op permanentie heeft om deze dingen online te melden. Zoveel klanten maar oh nee dat kunnen ze niet betalen hoor! :(((
3
0
Kvip
Apprenti éclaireur
•
5 messages
il y a 1 an
Nee, klopt niet, ben klant van hey, en ik zit ook zonder mobiel netwerk. Dit is idd **bleep**, had een meeting, maar wist exact adres niet. Kon niet op whatsapp, gevolg, niet gevonden. Kon ook niet op internet, wist dus totaal niet wat er aan de hand was.😱Dacht dat het probleem bij men phone lag.🤷🏼♂️
maar helpdesk enkel maar tussen kantooruren???? WTF!!!🤬🤬🤬🤬
1
0
Kvip
Apprenti éclaireur
•
5 messages
il y a 1 an
Nee, klopt niet, ben klant van hey, en ik zit ook zonder mobiel netwerk. Dit is idd **bleep**, had een meeting, maar wist exact adres niet. Kon niet op whatsapp, gevolg, niet gevonden. Kon ook niet op internet, wist dus totaal niet wat er aan de hand was.😱Dacht dat het probleem bij men phone lag.🤷🏼♂️
maar helpdesk enkel maar tussen kantooruren???? WTF!!!🤬🤬🤬🤬
2
0
Kvip
Apprenti éclaireur
•
5 messages
il y a 1 an
Geen permanentie🤬🤬 wat een service is dat???
0
0
Kvip
Apprenti éclaireur
•
5 messages
il y a 1 an
Dit is al een hele middag en avond, Dat is onverstaanbaar, dat dat probleem niet verholpen wordt op een korte tijdspanne
0
0
catronomix
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 1 an
Intussen eindelijk in orde precies.
0
0
Pletse
Guerisseur expérimenté
•
587 messages
il y a 1 an
Hey @VossyGamer ,
Er werden klanten verwittigd op 3/4 via sms dat er werken gingen uitgevoerd worden op 4/4 en dat dit voor storingen kon zorgen. Blijkbaar hadden de werken invloed op een groter gebied dan voorzien.
Sowieso zal Orange bij algemene storingen iets posten op sociale media, meestal veel te laat 😅, echter niet als het gaat om een regionale storing.
0
digiboy40
Apprenti guérisseur
•
176 messages
il y a 1 an
Geen bericht ontvangen dat er werken zouden zijn op die dag...heb 2 GSM nummers bij Orange en de Flybox die werkte ook niet
0
0