Profil de Daisyke

Apprenti pisteur

 • 

1  message(s)

Vraagje mobile data

Hallo 

 

Kan iemand helpen sinds  gisteten nieuwe gsm met abonement van orange 

Maar mijn mobile data macheert niet iemand nog problemen

 

Mvg daisyke 

Super User

 • 

8.1K  messages

@Daisyke  goedenavond.

Heb je hem al eens helemaal uitgezet en volledig opneiuw opgestart?

Helpt je dat niet doe dan even via Messenger van FB een berichtje.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Deze krijg je ook:

Tagnieuw.jpg

Éclaireur novice

 • 

2  messages

Heb hetzelfde probleem, vandaag naar een orange winkel geweest en blijkbaar heeft iedereen die sinds maandag een abonnement heeft genomen dit probleem. Ze zijn er aan het werken maar wist niet te zeggen tegen wanneer het zou opgelost zijn. Regelmatig eens mobiel opnieuw opstarten om te zien of het al dan niet reeds verholpen is was hun antwoord.

Pisteur expérimenté

 • 

10  messages

Eerst zou ik het toestel even volledig uitzetten en dan opstarten. Helpt dat niet even deze: https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/ik-heb-geen-mobiel-internet-op-mijn-smartphone overlopen. Werkt dat niet de klantendienst contacteren (nummer 5000).

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

er was inderdaad een probleem bij nieuwe activaties en bij wijzigingen aan bestaande abonnementen. Bij mij is het nu opgelost. Even de smartphone uit- en weer inschakelen, en het zou moeten werken. Succes!

Loading...