Apprenti pisteur
•
2 messages
Account aanmaken op Orange Cloud lukt niet als abonnee
Als ik wil registreren op Orange Cloud (gsm-nummer en wachtwoord kiezen), krijg ik de melding dat het enkel voor Orange-abonnees is. Maar ik ben al meer dan 10 jaar Orange-klant...
Ik heb ook al geprobeerd met het verwijderen en opnieuw downloaden van de app. Geen verschil.
patrick2
Pisteur vétéran
•
11K messages
il y a 5 ans
@Wim_A als je alles geprobeerd hebt vrees ik er voor dat je het beste met deklantendienst contact opneemt hier over. Heb eens wat gezocht voor je maar er is niet echt een stappen plan hiervoor. Heb ook trouwens niet echt de indruk dat de cloud applicatie nog bij een abonnement inbegrepen zit aangezien ik dat ook nergens meer zie bij de abonnementen.Misschien is dat de oorzaak van het probleem . Beste een sbellen de 5000 enhoren wat zij zeggen.
0
Superbonbon
Guerisseur expérimenté
•
670 messages
il y a 5 ans
@Wim_A Zorg ervoor dat je voor de Orange Cloud-app minimaal de 8.1-versie hebt als je een Samsung-smartphone hebt. Zo niet, bel dan 5000 zoals @patrick2 genoe. U kunt onze antwoorden als oplossing accepteren als een van ons u zou helpen.
Groetjes
0
Cdt24801
Ervaren verkenner
•
7.2K messages
il y a 5 ans
Je bent Orange klant. Maar met welke formule? Je moet een dieren abonnement of een zen abonnement hebben, anders gaat het niet werken.
2
NelsonM
Employé Orange
•
571 messages
il y a 5 ans
Hallo @Wim_A,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 en@Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat zij zeggen is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
0
0